Da li orahe odmah povezujete sa ukusnim torama i kolačima?
Ili ih doživljavate kao ukusnu grickalicu?
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Činjenica je da, bilo da pomislite na prvu, ili na drugu opciju, svakako nećete pogrešiti, ali orasi su mnogo korisniji nego što to mislite.
Britanski naučnici su utvrdili da orasi smanjuju apetit i da šaka oraha dnevno može da utiče i na smanjenje telesne težine. Oni su tokom istraživanja prvi put uočili vezu između konzumiranja oraha i podizanja nivoa serotonina (horomona sreće), kao pozitivnog uticaja na srce.
I istraživači Univerziteta u Barsloni navode da je preporučljivo svakog dana uzeti šaku mešavine sirovih oraha, badema i lešnika, za koje tvrde da imaju pozitivan uticaj na kompletno zdravlje.
Naulnici smatraju da bi ovo otkriće moglo pozitivno da se odrazi na sve one koji pate od metaboličkog sindroma.







Komentari (0)