Često ih jedemo, a nismo SVESNI koliko šećera sadrže: Namirnice koje nikako nisu dobra opcija za VEČERU

Birajte zdravije opcije

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: - / Wavebreak / Profimedia

Iako postoji uvreženo mišljenje da su ovakve namirnice i obroci zdravi, za večeru svakako nisu baš najbolji izbor.

U sebi sadrže mnogo šećera, što svakako nije dobra opcija za organizam.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Ako se na ovakav način hranite svaki dan, nivo šećera u krvi će vam naglo rasti i naglo opadati tokom dana, zbog čega ćete imati problem sa manjkom energije.

Dakle, povedite računa o svojoj ishrani i ovakve obroke jedite za užinu, a ne kao zamenu za zdrav doručak.

Ovsena kaša

Ovas je zdrav, ali samo ako jedete celo zrno ove žitarice. Možete ga pomešati sa mlekom ili jogurtom i jesti zdravu ovsenu kašu. Druge ovsene kaše koje možemo kupiti u marketima su pune šećera.

Foto: Easy Production / ImageSource / Profimedia

– Ovsena kaša je ukusna i zdrava, ali ako ne jedete neku kupovnu sa dodatnim ukusima. Pogledajte šta piše na pakovanju i iznenadićete se, neke od njih u veoma maloj kesi imaju i do 15 grama šećera – objašnjava nutricionista Ketrin Perez.

Ako volite kupovne ovsene kaše, uvek birajte one koje sadrže što manje sastojaka. Ako vidite da su sa cimetom, ili, na primer, medom, slobodno ih kupite, ali ako u sebi imaju mnogo sastojaka za koje ni ne znate šta su, pokušajte da ih izbegnete.

Energetske štanglice

Veoma su praktične i ukusne, a mnogi ljudi misle da organizmu zaista pružaju dodatnu energiju. Međutim, koliko je to zapravo istina? U pitanju je to da su energetske pločice prepune sastojaka i dodataka koji loše utiču na zdravlje.

Foto: David Cleveland / ImageSource / Profimedia

– Viđala sam štanglice kojima je prvi sastojak na spisku šećer. Jedna je sadržala čak 20 grama, što je za mala pakovanja previše. Dodati šećer podiže kilažu, šećer u krvi, trigliceride i ako se često konzumira, povećava rizik od dijabetesa tipa 2 – rekla je nutricionistkinja Kim Rouz.

Na čokoladici potražite sadržaj proteina koji bi trebalo da bude visok, dok ugljeni hidrati treba da budu niski. Ako ste uzeli štanglicu koja u sebi sadrži mnogo šećera i drugih ugljenih hidrata, niste sebi učinili uslugu.

BONUS VIDEO:

Izvor: Objektiv.rs, stil.kurir.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar