Kupujete polovnjak? Ovo je lista najpouzdanijih modela!

Anketirano je gotovo 13.000 vlasnika polovnih vozila

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Ilustracija: Jochen Tack / imageBROKER / Profimedia

Kupci polovnjaka najčešće se odlučuju za vozila stara između pet i 20 godina, pa je britanski portal WhatCar odlučio da sprovede zanimljivo istraživanje.

Anketirali su gotovo 13.000 vlasnika polovnih vozila i prikupili podatke o kvarovima, kako bi sačinili listu najpouzdanijih i najmanje pouzdanih modela.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Pitanja su se odnosila na prirodu kvara, koliko je automobil proveo u servisu, šta je bilo potrebno da se problem reši… Odgovori “pokrivaju” poslednjih 12 meseci.

Mali gradski automobili

Najpouzdaniji: Kia Picanto (2011-2017)

Picanto možda nije “prefinjen” kao Seat Mii, Škoda Citigo ili Volkswagen Up, ali ih nadmašuje pouzdanošću. Samo 6% automobila imalo je kvar, a svi su bili povezani s akumulatorom.

Najmanje pouzdan: Opel Corsa (2006-2014)

Corsa je popularna među mlađima, ali se njena pouzdanost dovodi u pitanje, jer više od trećine automobila nije radilo ispravno. Svaki treći vlasnik bio je bez ljubimca više od nedelju dana, a računi za popravku iznosili su 110-550 evra.

Porodični automobili

Najpouzdaniji: Seat Leon TDI (2013-2020)

Ako tražite porodični automobil s dizel agregatom, Leon je najpouzdanija opcija. Samo je 5% imalo problem. Nije bilo računa za popravku većih od 220 evra.

Najmanje pouzdan: Škoda Octavia (2004-2013)

Ogromnih 53% vlasnika izvestilo je o kvaru četvorotočkaša, a gotovo četvrtina se odnosila na motor. Polovina vlasnika platila je popravku 550-1.750 evra.

Biznis automobili

Najpouzdaniji: Ford Mondeo (od 2014. do danas)

Možda nije najprestižniji model, ali je najpouzdaniji. Samo 13% vlasnika prijavilo je probleme. Nije bilo računa većih od 55 evra.

Najmanje pouzdan: Volkswagen Passat (2005-2015)

Prethodni Passat sklon je problemima, čak 53% vlasnika imalo je barem jedan kvar. Troškovi kod majstora iznosili su 55-1.750 evra.

Foto: Pixabay / 호영 이

Luksuzne limuzine

Najpouzdaniji: Mercedes E-klasa (2009-2016)

Iako je 15% modela E-klase imalo kvar, uglavnom su to bili manji električni problemi. Većina je sređena do sedam dana, a 42% popravki obavljeno je besplatno. Međutim, pojedini vlasnici morali da plate od 825 do 1.100 evra.

Najmanje pouzdan: Mercedes E-klasa (2002-2009)

Starija E-klasa bila je osrednji automobil, a 50% je patilo od kvarova. Iako je tri četvrtine problema odmah otklonjeno, a polovina je popravljena u roku od dana, vlasnici su plaćali između 220 i 825 evra.

Kompaktni SUV

Najpouzdaniji: Audi Q3 (2011-2018)

Samo 12% vlasnika potvrdilo je problem s automobilom u poslednjih 12 meseci. Trećina računa za popravke iznosilo je manje od 55 evra, a nijedan vlasnik nije imao trošak veći od 330 evra.

Najmanje pouzdan: Nissan Qashqai (2007-2013)

Iako je samo 19% starijih Qashqaija imalo problem, trećina nije bila u voznom stanju, dok je 75% provelo više od nedelju dana u servisu. Četvrtina računa za popravku iznosila je najmanje 1.100, a često i više od 1.650 evra.

SUV srednje veličine

Najpouzdaniji: Honda CR-V (2012-2018) i Toyota RAV4 (2012-2019)

Prethodna generacija Hondinog velikog SUV-a jedna je od najpouzdanijih, iako su prve jedinice stare gotovo devet godina. Vlasnici su rekli da nijedan CR-V nije zakazao u proteklih 12 meseci. To se odnosi i na Toyotu RAV4.

Najmanje pouzdan: Land Rover Discovery Sport (od 2014. do danas)

Na lošu reputaciju ukazuje činjenica da je 43% vlasnika prijavilo greške. Iako je trećina popravljena besplatno, ostale su koštale 220 do 1.650, ili više dolara.

Foto: Pixabay / F. Muhammad

Veliki terenci

Najpouzdaniji: BMW X5 (2013-2018)

Prethodna generacija X5 prilično je pouzdana. Iako je 29% istraženih automobila imalo kvar, dve trećine ih je popravljeno u roku od dana. Dvadeset odsto je sređeno u garanciji, ali je ostatak vlasnika morao da plati između 55 i 1.650 evra.

Najmanje pouzdan: Porsche Macan (od 2014. do danas)

Iako stopa Macanovih grešaka nije među najvišima (36%), ocena pouzdanosti je niska, jer je 31% računa za popravku bilo veće od 1.650 evra. Oko 50% vlasnika moralo je da plati između 220 i 825 evra.

Minivan

Najpouzdaniji: Ford C-Max (2011-2019)

Iako je 20% vlasnika C-Maxa prijavilo kvar, dve trećine su manji problemi koji nisu zaustavili vozila, i rešeni su tokom dana. Trećina grešaka rešena je besplatno, trećina je koštala 110-220, a trećina 825-1.100 evra.

Najmanje pouzdan: Opel Zafira (2005-2016)

Čak 35% vlasnika reklo je da su imali kvar u mnogim segmentima. Dvadeset odsto automobila nije bilo u voznom stanju, a više od trećine završilo je u servisu nedelju dana. Svaki peti vlasnik platio je između 825 i 1.650 evra, ili više.



Izvor: Objektiv.rs, Revija HAK

Komentari (1)

  1. Zasto trositi velike pare za luksuzne automobile kad mozemo da ih vozimo za male pare.Kako,odes u UniRent,Menadzer rent a cat,Autorent,CiciMici rent,MMS Auto rent ... iznajmis ato i koliko para toliko voznje.

    Odgovori

Ostavite komentar