MORA LI TAKO

Marketinški trik ili katastrofalna greška? Svetski poznat brend ŠOKIRAO KAMPANJOM za novu kolekciju

Ljudi širom sveta ih bojkotuju, razočarani su i ogorčeni

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Freepik/drobotdean

Da nam je neko rekao, da će doći virus koji će paralisati svet i učiniti da svet stane, verujemo da u takav scenario niko ne bi poverovao.

Ipak, 2020. nam je svima, na neki način, udarila veliki šamar.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Mnoge firme su zatvorene, a oni koji su mogli i znali kako, nastavili su svoje “postojanje” ali kroz različite online platforme. I tu nastaje problem. Iako stara izreka kaže, da je nebo dovoljno veliko za sve, konkurencija je naglo porasla, te su mnogi pribegli kreativnim načinima reklamiranja, a sve u cilju veće popularnosti i prodaje.

I dok su se određeni brendovi okrenuli drugačijim vrednostima, i napravili sjajne kampanje koje slave različitost, poput Gučija ili kampanje vizašistkinje Pet Mek Gret, ima i onih koji su otišli, takoreći na tamnu stranu marketinga.

Gucci održao životnu LEKCIJU! Novo zaštitno lice kampanje je devojčica sa DAUNOVIM sindromom (FOTO)

Naime, poznati svetski brend Fashion Nova, predstavio je novi projekat za Fashion Nova Kids pod nazivom “Nova kids”, što nije ništa čudno, ali ono što jeste i što je izazvalo ogromne polemike, bes i srdžbu ogromnog broja ljudi na internetu, su fotografije dečijih modela koje su urađene, pa… krajnje neukusno.

Naime, koliko god fotografije dece u odeći, koja podseća na autfite njihovih mama i tata bile slatke, ni malo nije slatko kada su deca predstavljena poput seksualnih objekata.

Devojčice od 3, 4 i 5 godina, nosile su štikle i kratke suknje koje su sve samo ne dečije. Mnogi korisnici društvenih mreža izrazili su svoje gađenje, nazivajući kolekciju  “previše odraslom”, a bilo je i onih koji su ukazivali na neprikladnost imena odeće, poput “Poljubi me divlje”, “Neka bude dole” i “Vidim ti to u očima”.

Neka od imena odeće, preuzeta su iz verzija za odrasle, od kojih su mnogi komadi imaju iste cene kao i veće varijante.

“Pustite decu da budu deca”, “Ovo nije odeća za male, već za odrasle devojke koje idu u klubove”, “Deca sa ovolikim potpeticama, da li ste realni?”, samo su neki od komentara ogorčenih korisnika Twittera.

“Svi bi trebalo da prestanemo sa eksploatizacijom naše dece. Uznemirena sam zbog ovoga od kako sam se jutros probudila i videla ovo na internetu. FAshion Nova, otišli ste predaleko. Previše uznemirujuće… Zaslužuju da im se obriše ceo sajt”, navela je jedna korisnica Twittera.

Bilo je i onih koji su se pitali da li su čelnici kompanije namerno odlučili da kampanja bude šokantna, baš da bi se o njima pričalo, a postovi delili i slično, što bukvalno dođe kao besplatna reklama, ili su samo prosto želeli da naprave “foru”, da odeća za male, podseća na autfite za odrasle.

Bilo kako bilo, za sada se niko iz Fashion Nove nije oglašavao ovim povodom, te se očekuje njihov komentar na kritike stotine hiljada ljudi širom sveta.

Sporne fotografije Instagram profila možete pogledati ovde.

Primer obuće pogledajte ovde.

Primer odeće ovde.

Šta vi mislite?

Slatko ili degutantno?

Pišite nam u komentarima.

Preuzimanje teksta ili delova teksta dozvoljeno isključivo uz navođenje izvora i linka ka stranici Objektiv.rs

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar