Gucci održao životnu LEKCIJU! Novo zaštitno lice kampanje je devojčica sa DAUNOVIM sindromom (FOTO)

Jedno veliko BRAVO!

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printscreen/ YouTube/ Double Vanilla

Kampanje su izuzetno važne za svetski poznate brendove.

Osmišljavaju ih čitavi timovi i jako brinu o estetici.

Zaštitna lica obično budu neke od najatraktivnijih i najpopularnijih manekenki.

Gucci je napravio izuzetak.

Štaviše, čini nam se da su napravili najbolji mogući izbor kada je zaštitno lice u pitanju.

Nakon što su se njene fotografije ovog meseca pojavile u Vogue Italia, Eli je pozirala i za Gucci i tako je zvanično postala prvi model sa Daunovim sindromom za tu kuću. Fotografije su objavili na Instagramu i oduševili ljude

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

Ova 18-godišnjakinja je na Guccijevom Instagram profilu dobila više od 800.000 likeova, a ta brojka raste svake sekunde.

Gucci je Ellie angažovao u kampanji za maskaru, a iza nje stoji agencija Zebedee Management koja predstavlja modele s invaliditetom. Eli je sa njima potpisala ugovor pre tri godine i od tada ponude pljušte.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) on

“Jako smo ponosni na Eli i dopali su nam se predivni komentari koje su ljudi ostavili na Instagramu. Ona je uvek volela da bude u centru pažnje i pred kamerama, tako da je prilično samouverena i rado sluša uputstva”, rekla je njena mama Ivon.

Eli trenutno pohađa umetnički kurs na koledžu u Redbridgeu, a za Guccijevu kampanju je u Londonu provela nedelju dana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) on

“Zaista sam uživala u tome da budem model i dopalo mi se da nosim Guccijevu haljinu. Ponosna sam na fotografije i volela bih da postanem poznata. Radujem se i saradnji sa drugim brendovima”, rekla je Eli.

Njena mama kaže da je Eli još od malih nogu volela da učestvuje u raznim dešavanjima, pa je pohađala časove glume i plesa već od pete godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) on

“Gluma je njena strast i učestvovala je u mnogo predstava. Rado izlazi i želi da je drugi čuju i vide. Engleski joj je odličan, a ima i sjajno pamćenje što joj pomaže da lakše upamtiti scenario”, rekla je mama.

Eli je postala model kada je njena prijateljica videla oglas na Zebedee Management, pa ju je ohrabrila da im se javi. Od 2017. godine redovno sarađuje sa tom agencijom. Učestvovala je u brojnim promotivnim kampanjama, uključujući i kampanju Superdrug Christmas iz 2018. godine koja se prikazivala na svim televizijama u udarnom terminu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) on

“Ona je jedina od 10.000 drugih modela. Brendovi sad ne mogu da kažu da javnost ne želi  da vidi modele sa invaliditetom, jer im je ovaj post na Instagramu pokazao drugačije. Inkluzija svih ljudi u industriju je važna, ne samo zbog njihovih prava i etičkih načela, već zato što ima i poslovnog smisla. Kupovna moć ljudi sa invaliditetom se procenjuje na neverovatan iznos”, rekla je Laura Džonson iz agencije Zebedee.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) on

“Eli je predivna i iznutra i spolja. Vrlo je profesionalna i unosi radost u svaku prostoriju. Prirodno je lepa, a poseduje veštine koje su potrebne za ovaj posao. Za nju to znači sve, kao i za njenu porodicu i društvenu zajednicu. Zaista se nadamo da će i brendovi to prepoznati i da će uključiti modele sa invaliditetom u svoje kampanje i da će to postati norma”, zaključila je.



Izvor: Objektiv.rs, 24sata.hr

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar