Promene u svetu mode, kao posledica pandemije, se samo nižu jedna za drugom.
Prvo je “Saint Laurent” odustao od predstavljanja na nadolazećim nedeljama mode, a sada je i “Gucci” izneo odluku koju je doneo.
Alesandro Mišel, kreativni direktor “Gucci”-ja je najavio ignorisanje standardnih sezona i predstavljanje novih stilskih poglavlja dva puta godišnje.
“Napustićemo istrošenu formu predstavljanja po sezonama i pravićemo predstavljanja dva puta godišnje, kao nova poglavlja naše priče. Ta naša poglavlja će biti napravljena mešanjem žanrova, stilova i pravila, na bazi novih jezičnih kodova kroz komunikacijske platforme”, objavio je Mišel na Instagramu. prenosi 24sata.hr.
Baš kao i “Saint Laurent” koji menja modni koncept, tako je i “Gucci” u vlasništvu kompanije “Kering”.

Brojni dizajneri su, početkom meseca, objavili otvoreno pismo u kojem insistiraju na modnim promenama, a koje bi se odnosile na ekološki protokol, kao i usmeravanje brendova na manju proizvodnju, kako bi se sačuvali kvalitet, kreativnost i modna čarolija.
“Gucci” je jedan od brendova koji više idu na priču, inspiraciju, a osim kvaliteta, tu je i raznolikost kreacija koje će sasvim sigurno ispričati brojne nove priče i kreirati razna zanimljiva modna poglavlja.
Komentari (0)