Svako ko je podneo žalbu na račun za struju dobiće odgovor: “Rešenje je u pametnim brojilima”

Ministarka Đedović Handanović rekla je da se "svaka reklamacija ispituje u roku koji je za to predviđen"

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Struja
Foto: Pixabay

Za novembarske i decembarske račune građani su do sada podneli 13.000 žalbi Elektroprivredi Srbije (EPS), od kojih je većina rešena, i za koje je u preko 50 procenata slučajeva utvrđeno da su bile neosnovane, izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović.

Ministarka je za RTS rekla da se “svaka reklamacija ispituje u roku koji je za to predviđen”.

– Svaki građanin će dobiti odogovor i niko neće biti oštećen – rekla je Đedović Handanović.Ocenila je da “nije toliko povećan broj reklamacija” u odnosu na isti period prošle godine.

Đedović Handanović je kazala da će se problem očitavanja potrošene struje rešiti onda kada se budu ugradila pametna brojila, navodeći da je 100.000 takvih brojila ugrađeno prošle godine.



Izvor: kurir.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar