Budite OPREZNI i ne dozvolite da vas prevare: 10 načina da razlikujete LAŽNI parfem od pravog

Trgovci umeju da budu veoma vešti

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Shutterstock

Već godinama se ljudima savetuje poseban oprez prilikom kupovine bilo kog brendiranog proizvoda.

Nije smo stvar u tome da ćete papreno platiti kopiju koja ne vredi ni upola toliko. Veći je problem o što posledice korišćenja lažnih parfema mogu da izazovu razne kožne probleme, poput akni, osipa, očnih infekcija ili alergije.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Koliko god da se iskusni falsifikatori trude, postoje određene cake po kojima uvek možete da prepoznate da se radi o lažnjaku,

Otvorite četvoro očiju i vodite računa.

1. Izvor

Pre svega bitno je da obratite pažnju gde kupujete parfem. Ukoliko kupujete parfeme u proverenim i profesionalnim parfimerijama, nema sumnje da se radi o originalu. Ipak oni žive od prodaje tih proizvoda i nije im u interesu da bilo kome prodaju proizvod koji ne valja.

2. Cena

prosto nije moguće kupiti original parfem za 5 do 10 evra, osim ukoliko se radi o nekom neverovatnom popustu. Upamtite da kvalitet uvek ima cenu.

3. Serijski broj

Serijski broj partije parfema treba da stoji na dnu boce. Kod pravog parfema, on se poklapa sa brojem na dnu kartonske kutije. Broj može biti odštampan ili utisnut.

Foto: Shutterstock

4. Celofan

Skoro svi dizajnerski parfemi imaju celofan oko pakovanja, koje je savršeno pripijeno uz bočicu parfema. Kod lažnjaka, to nije slučaj.

5. Pakovanje

Proizvođači vode računa o celokupnom izgledu pafema. Jedan od trikova koje primenjuju kako bi opravdali svoje visoke cene, a vama pojačali doživljaj luksuza i osećaj sigurnosti u proizvod, jeste savršeno uklapanje bočice u kutiju.

Jednostavno, akda je original u pitanju, bočica neće igrati po kutiji, niti će se pomerati. Kutijica je uvek pravljena od kvalitetnog i čvrstog kartona.

Obratite pažnju i na boju kartona, koji treba da bude beo, a ne sivkast. Ovo je test na kome pada većina kineskih kopija. Ispod imena proizvođača i imena parfema na kutiji, gotovo uvek stoje informacije o tome koja je parfemska koncentracija u pitanju: Fraiche, EDC, EDT, EDP ili Extrait. Takođe, najčešće je naznačena i količina parfema.

6. Bočica

Odmah obratite pažnju na to da li je naziv parfema pravilno napisan. Pored toga, obratite pažnju na to da li je bočica propisanih dimenzija i da li su ivice oštećene.

Na dnu boce moraju stajati količina i kod. Parfeme pune jake i precizne mašine, pa je odstupanje prava retkost.

Foto: Shutterstock

7. Čep

Većina proizvođača danas stavla magnetne čepove. Obratite pažnju da li je dimenzija čepa ista kao na originalu i ukoliko ima ukrasa na čepu, da li su oni izvedeni kvalitetno.

Na lažnim parfemima su obično urađeni bez truda, a čepovi lažnih parfema neretko ne naležu pravilno na sprejer.

8. Sprejer

Mašinsko punjenje bočica i kasnije nameštanje sprejera, činem da cevčica sprejera bude prazna kod novog parfema. Najčešće je potrebno pritisnuti sprejer dva do tri puta, kako bi se cevčica napunila, a parfem mogao da se koristi.

9. Miris

Kopije parfema najčešće traju jedan do dva sata. Arapske kopije su nešto vernije jer koriste jače komponente, zbog čega ti parfemi mogu duže da potraju. Međutim, mirisna kompozicija tih arapskih kopija je najčešće preslatka, sa intenzivnim mirisom vanile ili šećera.

Foto: Shutterstock

10. Boja

Poznati brendovi parfema gotovo nikad ne koriste veliku količinu veštačkih boja, pa je njihova nijansa često bleda. Jarka i izražena boja tečnosti najčešće govore da je reč o kopiji.

BONUS VIDEO:



Izvor: Objektiv.rs, Elle

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar