Ukoliko se na odeći vašeg muškarca vidi OVO, velike su šanse da vas VARA

Najnovije istraživanje je pokazalo

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Shutterstock

Ne postoji žena koja makar jednom nije posumnjala da je partner vara.

Ili muškarc koji makar jednom nije proverio ženu.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Međutim, ne bavimo se samo mi prevarama i njihovim uzrocima.

One su i te kako interesantne i naučnicima.

Istraživači raznih univerziteta i instituta još uvek pokušavaju da otkriju kako prepoznati one koji švrljaju u vezama i brakovima.

Najnovija studija stiže sa Univerziteta Mičigen.

Prema njoj, da biste prepoznali preljubnika, ne morate tajno da mu kopate po telefonu, proučavate društvene mreže, ili da provaljujete šifre.

Sve što treba da uradite jeste da pogledate njegovu odeću.

Foto: Shutterstock, ilustracija

Ekipa iz Mičigena je utvrdila da su muškarci koji nose odeću sa velikim LOGOM BRENDA skloniji varanju.

Majice sa kojih vrišti ogroman logo su skloniji neveri, odnosno “više ulažu u zavođenje, a manje u potencijalno roditeljstvo” i više ih zanimaju kratke veze, sa naglaskom na seks.

Ovu studiju je predvodio evolucijski psiholog Daniel Kruger, a njen drugi cilj je bio da utvrdi da li da li su muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama, ili žene privlače muškarce koji su bogati i mogu da im osiguraju stabilnu finansijsku budućnost.

Istraživači su, na osnovu rezultata, zaključili da što je logo veći, to je i verovatnoća da će muškarac biti preljubnik veća.

Foto: Shutterstock, ilustracija

Ovakvi muškarci su manje zainteresovani za dugotrajne romantične odnose. Žene koje žele ozbiljnu vezu na duge staze ih, u poređenju sa muškarcima koji nose majice na kojima je logo mali, manje interesuju.

Prema Krugerovim rečima, žene koje su učestvovale u istraživanju nisu bile iznenađene rezultatima. Istraživači, ipak, upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se definitivno potvrdio rezultat njihovog rada.

Izvor: Objektiv.rs, Jutarnji.hr

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar