“Žao nam je što ti nedostaje 10 centimetara”: LIDL zbog ovoga BRUTALNO ponizio kupca (FOTO)

Neverovatna reakcije poznate kompanije

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Youtube printscreen/dailystar

Irac Karl Goldfinč bio je jako besan kada je u Lidlovoj prodavnici želeo da kupi novo pakovanje čipsa.

U želji da proveri da li je tačno ono što su mu drugovi rekli, da pakovanje nije puno čipsa već su mušterije oštećene, na licu mesta je otvorio jedno.

Videvši da drugovi nisu lagali (ali ni proizvođač jer to jeste predviđena gramaža), na Tviteru je iskritikovao Lidl kako vara kupce.

“Nedostaje bar 10 centimetara vašeg proizvoda. Da li za ovo dobijam popust?”, pitao je Karl Lidl na Tviteru.

Iako hipermarketi uvek gledaju da i na licu mesta i na društvenim mrežama budu ljubazni prema mušterijama, u Lidlu očito nisu odoleli da Karla javno ismeju.

“Karle, žao nam je što čujemo da ti nedostaju 10 centimetara”, napisali su na Tviteru dobivši za to više od 125.000 lajkova.

Umesto da se duri i ulazi u svađu, Karl je muški prihvatio šalu i poraz.

“Koliko god ovo bolelo, niste ni prvi, a verovatno ni poslednji koji ste mi to rekli”, napisao je on.

Iznenađujuće, Lidl je efektno i pošteno poentirao i za kraj prepiske:

“Fer plej od tebe, Karle, pravi si sportista. Javićemo ti se u privatnoj poruci”.

Radnik Lidla uz OVAJ izgovor uhvatio Anu za ruku i odveo u magacin, a tamo je doživela najveće poniženje

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (1)

  1. Lidlov čips je u Lidlu ubedljivo najjeftiniji što se tiče svih prodavnica u Srbiji . Kada je na popustu čak ga ni nema jer ga kupci a verovatno i prekupci razgrabe , jer je upola jeftiniji od bilo koje radnje .

    Odgovori

Ostavite komentar