Irac Karl Goldfinč bio je jako besan kada je u Lidlovoj prodavnici želeo da kupi novo pakovanje čipsa.
U želji da proveri da li je tačno ono što su mu drugovi rekli, da pakovanje nije puno čipsa već su mušterije oštećene, na licu mesta je otvorio jedno.
Videvši da drugovi nisu lagali (ali ni proizvođač jer to jeste predviđena gramaža), na Tviteru je iskritikovao Lidl kako vara kupce.
“Nedostaje bar 10 centimetara vašeg proizvoda. Da li za ovo dobijam popust?”, pitao je Karl Lidl na Tviteru.
Hi Carl we’re sorry to hear about your missing 4 inches… https://t.co/SitXl7WMAe
— Lidl Ireland (@lidl_ireland) February 11, 2021
Iako hipermarketi uvek gledaju da i na licu mesta i na društvenim mrežama budu ljubazni prema mušterijama, u Lidlu očito nisu odoleli da Karla javno ismeju.
“Karle, žao nam je što čujemo da ti nedostaju 10 centimetara”, napisali su na Tviteru dobivši za to više od 125.000 lajkova.
Umesto da se duri i ulazi u svađu, Karl je muški prihvatio šalu i poraz.
“Koliko god ovo bolelo, niste ni prvi, a verovatno ni poslednji koji ste mi to rekli”, napisao je on.
I'm afraid to day and as much as it hurts, you are not the first to have said that to me. Probably not the last
— Carl Goldfinch (@Carlosvandangox) February 11, 2021
Iznenađujuće, Lidl je efektno i pošteno poentirao i za kraj prepiske:
“Fer plej od tebe, Karle, pravi si sportista. Javićemo ti se u privatnoj poruci”.
Lidlov čips je u Lidlu ubedljivo najjeftiniji što se tiče svih prodavnica u Srbiji . Kada je na popustu čak ga ni nema jer ga kupci a verovatno i prekupci razgrabe , jer je upola jeftiniji od bilo koje radnje .