Google prelomio: Manje oglasa na Chrome-u i YT

Nova ograničenja uvedena i pored značajnih prihoda koje Google ostvaruje od reklama

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Pixabay

Google postavlja nova ograničenja za video oglase u Chrome-u i na YouTube-u. Chrome će blokirati oglase koji se reprodukuju usred kratkih videa, dužine do 8 minuta, a YT ih neće prikazivati, saopšteno je.

To je deo postepenog smanjenja broja oglasa na Google-u, koji želi da spreči ljude da se nerviraju na internetu, uprkos tome što kompanija ostvaruje značajan prihod od reklama. YouTube je za Google ostvario prihod od 15 milijardi dolara u poslednjem kvartalu.

Chrome i YouTube će takođe prestati da dozvoljavaju oglase koji traju duže od 31 sekunde, ako ne mogu da budu preskočeni u prvih 5 sekundi. Chrome će početi da blokira takve oglase od 5. avgusta. Takođe, proterani su i oglasi koji prekrivaju srednju trećinu videa ili zauzimaju više od 20 odsto površine videa.

Pixabay

Nova pravila se zasnivaju na poslednjim smernicama Koalicije za bolje oglase, a one se baziraju na istraživanju u koje je bilo uključeno 45.000 ljudi u osam zemalja.

Oglasi mogu da vas ometaju, usporavaju web sajtove, gutaju mobilne podatke, troše bateriju i čak isporučuju malvere. Kao rezultat toga, mnogi ljudi instaliraju programe koje blokiraju reklame ili pregledače koji ih blokiraju. Međutim, sve je veća zabrinutost u vezi oglasa koji omogućavaju praćenje ponašanja korisnika na mreži.

Ovo nije prva ovakva promena u Chrome-u kada je reč o oglasima. Pre dve godine Chrome je počeo da blokira “nametljive” oglase na web sajtovima za koje je kompanija utvrdila da ih koriste previše.



Izvor: Informacija.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar