GREJNA SEZONA

Od oktobra TOPLI RADIJATORI! Počinju probe daljinskog grejanja u Beogradu

Кorisnici sistema daljinskog grejanja trebalo bi da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Jiří Hamhalter / Panthermedia / Profimedia

Sistem daljinskog grejanja Beograda u potpunosti je spreman za predstojeću grejnu sezonu, svi neophodni remontni radovi privedeni su kraju i pre predviđenog roka, tako da će funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja početi 1. oktobra i trajati do 10. oktobra, saopštile su “Beogradske elektrane”.

Istaknuto je da je priprema sistema obuhvatala obimne radove na toplovodnim izvorima, toplovodnoj mreži i primarnim delovima toplotnih predajnih stanica, s obzirom da je sistem “Beogradskih elektrana” jedan od najvećih sistema za snabdevanje potrošača toplotnom energijom u Evropi sa 36 toplotnih izvora, odnosno 14 toplana i 22 kotlarnice, kao i oko 1.600 kilometara toplovodne mreže sa povratnim vodovima i više od 9.000 toplotnih predajnih stanica.

DONETA ODLUKA: Struju ćete plaćati manje ako ispunite jedan USLOV!

U sklopu priprema za grejnu sezonu, “Beogradske elektrane” su ugovorile snabdevanje toplotnih izvora prirodnim gasom, koji je primarni energent i koji čini 96 odsto ukupne potrošnje, a nabavljeni su i svi ostali neophodni energenti, prenosi “Telegraf”.

Kako je objašnjeno, funkcionalne probe podrazumevaju proveru rada energetskih objekata, toplana i kotlarnica, čime se uporedno proverava funkcionalnost toplovodne mreže, toplotnih predajnih stanica, a po potrebi i pojedinih grejnih instalacija, kako bi se proizvodna i distributivna postrojenja što bolje pripremila za predstojeću grejnu sezonu.

Ništa lakše: Očistite RADIJATORE jednostavno i brzo uz pomoć 2 trika (VIDEO)

Funkcionalne probe ne podrazumevaju početak grejne sezone, odnosno isporuku toplotne energije potrošačima, navodi se u saopštenju.

Ne reklamirajte ako radijatori nisu topli

Zbog toga “Beogradske elektrane” apeluju na korisnike da ne upućuju reklamacije Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija, ukoliko im radijatori nisu topli, jer se pod funkcionalnim probama podrazumeva provera rada sistema u hladnom-dinamičkom režimu, a ne u režimu zagrevanja stambenog i poslovnog prostora.

Кorisnici sistema daljinskog grejanja trebalo bi da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija i ukoliko primete curenje vode iz instalacija, kvar prijavljuju Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100.



Izvor: Telegraf

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar