Bez njih se ne može: Ovih 6 vežbi morate da uvrstite u svoju rutinu

Reč je o vežbama koje će vas na najdirektniji mogući način osposobiti da se mnogo sigurnije krećete kroz život

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay.com

Pod funkcionalnim fitnesom podrazumevamo niz pokreta koje izvodimo u svakodnevnim situacijama, na primer – spuštanje na wc šolju, podizanje paketa s poda, pokret koji izvodite dok spuštate neki začin na visoku policu u kuhinji ili korak kojim ulazite u kadu spremni za tuširanje.

Postoji mnogo različitih vežbi koje se mogu ubrojati u funkcionalni fitnes, ali se sve one svode na 6 osnovnih pokreta: Čučanj, iskorak, potisak (push ili “guranje”), povlačenje (pull ili “vučenje”), pregib i rotacija.

Ovo je 10 trenutno najpopularnijih fitnes videa. Proverite zašto su hit (VIDEO)

Šta je tako posebno u šablonu funkcionalnih vežbi?

Reč je o vežbama koje će vas na najdirektniji mogući način osposobiti da se mnogo sigurnije krećete kroz život. Ako ih izvodite ispravno, one će znatno osnažiti svaki pokret koji izvodite od trenutka kada otvorite oči ujutru do momenta kada ponovo legnete da spavate uveče.

Saveti stručnjaka: Kako najbolje da izvedete prednji čučanj

Sigurni, stabilni i snažni pokreti, takođe, zaštitiće vas od banalnih povreda.



Izvor: Objektiv.rs, Menshealth.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar