Prošlo vreme “komšijskih popravki”, danas ni gumu ne možemo sami da zamenimo

Ako želite da promenite običnu sijalicu prednjeg fara neretko ćete morati da posegnete za uputstvom

Foto / Pixabay

Prošlo je vreme kada su naši rođaci ili komšije održavali svoje automobile iz hobija, najčešće ispred zgrade u vreme popodnevnog odmora…

Današnji četvorotočkaši su neprobojne “tvrđave” skupe elektronske opreme i jedan pogrešan potez za sobom povlači niz problema koji će samo izazvati veći račun kod servisera.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Šta danas vlasnik može da popravi na svom ljubimcu?

Komplikovana procedura

Ukoliko je auto opremljen ksenon svetlima, ona rade pod naponom od čak 20.000 volti, pa je čeprkanje po njima vrlo opasno. Čak i promena akumulatora, kod pojedinih vozila, rezultira potrebom za reprogramiranjem prozora i elektronskog ključa.

Ako želite da promenite običnu sijalicu prednjeg fara neretko ćete morati da posegnete za uputstvom, naoružate se strpljenjem i uklonite nekoliko delova, pre nego što dođete do željene lokacije.

Svrha je vrlo jednostavna – demotivisati vas, kako bi posetili servisera i obezbedili mu dodatni posao.

Foto / Pixabay / Thanks for your Like • donations welcome

Zamena filtera

Šta nam preostaje? Sami možete zameniti filter vazduha i ulja, a možete i dodati ulje, antifriz i sredstvo za pranje stakala, piše Revija HAK.

Čak ni promena pneumatika nije jednostavna kao ranije.

Ako su gume opremljene pasivnim sistemima kontrole vazduha možete započeti svoj poduhvat, ali ako su sistemi aktivni (specijalni senzori), nakon zamene u sopstvenom aranžmanu verovatno neće raditi.

Izvor: Objektiv.rs

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar