3 jednostavne vežbe za kućni trening: 15 minuta za zatezanje celog tela (FOTO)

Mini trening koji će vam pomoći da ostanete u formi

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay.com

Za one koji nemaju puno vremena za odlazak u teretanu, ovo su vežbe koje se brzo rade i izvode se i u kućnim uslovima bez bilo kakvih rekvizita.

Uz ove tri vežbe lako ćete zategnuti stomak i zadnjicu, samo je potrebno da se pre njih zagrejete.

Odvojte 15 minuta svakog jutra i budite spremni i zategnuti za predstojeće lepo vreme.

Most gluteus

Ova vežba je pogodna i za početnike i za profesionalce. Tehnika je jednostavna. Ležimo na leđima, ruke su uz telo, naglasak je na savijenim nogama, donji deo leđa čvrsto pritisnut na pod. Udahnemo i izdahnemo podižići karlicu sve dok telo ne zauzme položaj ravnomerno zategnute žice.

Foto/Printscreen/Youtube

U najvišoj tački, stisnite zadnjicu što je više moguće, zadržite nekoliko sekundi. Udahnite – vratite se na najnižu tačku, bez opuštanja zadnjice. Radimo 20-30 ponavljanja. Ako imate snage, možete imati dve ili tri serije.

Plank

Vežbu započnite na podu nа rukama i kolenima. Spustite laktove na pod postavljenim ispod ramena i razdvojenim rukama. Savet je da ovu vežbu radite pored ogledala, kako biste mogli da korigujete položaj tela. Povucite stopala nazad.

Foto/Pixabay.com

Održite ravnu liniju sa pete preko vrha glave, gledajući ka podu, sa pogledom malo ispred lica. Zategnite trbušnjake i ostanite u tom položaju što duže možete. Vežba je odlična za zatezanje mišića celog tela.

Čučnjevi

Veoma je važna pravilna tehnika, kako ne biste pumpali prednju površinu bedara i ne biste opterećivali zglobove. Stopala su u širini ramena, težina se prenosi na pete.

Za vreme čučnjeva pokušajte da ne gurate kolena napred iznad nivoa stopala. Važno je da kolena u gornjoj tački ostavimo blago savijena i ponovo se spustimo.

Foto/Pixabay.com

Izvor: Objektiv.rs, Ženskimagazin.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar