Posle 20 godina: Brend Dolče & Gabana učestvuje na Nedelji mode u Milanu, koja će ove godine biti ONLAJN

Novina je ta da će događaj biti održan u digitalnom formatu

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Printscreen/Youtube Dolce & Gabbana

Već je nekoliko nedelja poznato da će se ovogodišnja Milanska nedelja mode održati u onlajn formatu, a polako je događaj počeo da dobija svoju formu.

U maju je odlučeno da će Guči učestvovati u događaju, a ove subote “Camera della Moda” otkriva da će Dolče & Gabana takođe biti deo novog formata prezentacije.

Karlo Kapasa, predsednik kompanije Camera, kaže da se brend pridružuje udruženju i zvaničnom kalendaru milanske Nedelje mode – Dolče & Gabana je napustio instituciju pre više od dve decenije. “Ovo je važna poruka jedinstva i solidarnosti u tako teškom vremenu. Ovo učešće ima simboličnu vrednost”, kaže on.

Foto/Pixabay.com/graphiknixe

Kapasa je od Domenika Dolčea i Stefana Gabane zatražio da se pridruže Cameri nakon što je kompanija u aprilu učestvovala u projektu solidarnosti “Italia, We Are With You“ koji je pokrenulo udruženje, a koje je doniralo respiratore i drugi medicinski materijal tokom pandemije koronavirusa. “Učestvovali su velikodušno – ovo je trenutak saradnje, jer radimo na zaštiti sistema i naše industrije”, rekao je predsednik.

Prvo izdanje Nedelje digitalne mode biće između 14. i 17. jula. Nedelja muške mode, koja se tradicionalno održava u junu, pomerena je za jul. Oko 40 brendova već je pristalo da učestvuje na ovom događaju, uključujući brendove Etro, Bottega Veneta, Ermenegildo Zegna i Dsquared2.



Izvor: Objektiv.rs, harpersbazaar.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar