Ljubitelji piva će se oduševiti! Najnovije istraživanje pokazalo da hmelj pomaže u boljoj koncentraciji

Molimo vas, samo umereno

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Freepik

Verujemo da će ljubitelji piva biti oduševljeni rezultatima ovih istraživanja.

Svako ponekad voli da se opusti uz čašicu nekog dobrog pića, ali postoje i oni kojima je, upravo, pivo omiljeni napitak.

Mnogi imaju običaj da popiju čašu pre, za vreme, ili posle ručka, a prilikom izlaska u grad, mnogo puta ćete videti društvo kako za stolom pije upravo pivo.

Prema najnovijim naučnim otkrićima, to možda i nije tako loše, jer su pokazala da hmelj dobro utiče na mozak. Tačnije, poboljšava koncentraciju, a smanjuje i rizik od demencije.

Prema pisanju Irish Posta, redovnim unošenjem hmelja, takođe, poboljšavate raspoloženje, a smanjujete i nivo stresa.

Ovu studiju su sproveli japanski naučnici, a kod ispitanika, koji su uzimali zamene na bazi gorkog hmelja, su ustanovili da se nivo koncentracije povećao. Više su se sećali prošlosti, a bolje su rešavali i zadatke u vidu zagonetki.

Kiselina MHBA koje ima u hmelju bi mogla da igra veliku ulogu u sprečavanju demencije, sugerišu rezultati studije.

100 ispitanika je testirano na Medicinskom fakultetu Juntendo u Fukušimi, starosti od 45 do 69 godina, koji su bili dobrog opšteg zdravlja. Nekima su dali placebo, a drugi su zaista konzumirali MHBA kiselinu.

Ispitanici su, zatim, na samom početku istraživanja, bili podvrgnuti seriji intelektualnih testova, a onda su ih ponovili nakon 12 nedelja.

Kako bi proverili uticaj hormona na telo i njihovu povezanost sa kognitivnim funkcijama i stresom, analizirali su uzorke pljuvačke i krvi.

“Posmatrali smo kako se povećalo nivo koncentracije i smanjio stres nakon neuropsiholoških testova uz koncentraciju hormona endorfina kod ispitanika koji su primili MHBA suplemente. Studija je pokazala da je MHBA pomogla u ubrzavanju intelektualnih procesa, povećala je koncentraciju i smanjila psihički stres nakon intelektualnog zamora kod zdravih odraslih, starosti od 45 do 69 godina. Takođe, rana intervencija kroz suplementaciju MHBA kod ljudi sa kognitivnim padom je poboljšala njihove funkcije”, piše u izveštaju.

Studija je objavljena u stručnom časopisu Journal od Alzheimer’s Disease, a piše i da je MHBA pomoga pri ubzravanju metabolizma onima koji su imali višak telesne mase.

Ukoliko ovo istraživanje bude potvrđeno, to bi moglo da znači da će umerena konzumacija piva pomoći boljem zdravlju.

Naglašavamo umerena, jer svi znamo da sve što je preterano – nije dobro.

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar