Završen Sajam vina u Beogradu: Dodeljene nagrade, potpisane stotine ugovora

Ocena izlagača – sve na vrhunskom nivou i potvrda potencijala

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Printskrin RTS

Veliki broj posetilaca poslednjeg dana sajma “Vinska vizija otvorenog Balkana”. Dodeljene su nagrade najboljima za vina, rakije i kulinarstvo, održano više od 2.000 sastanaka i potpisane stotine ugovora.

Ocena izlagača – sve na vrhunskom nivou i potvrda potencijala.

Platinasti, zlatni, srebrni i bronzani dobitnici nagrada za vino – prezadovoljni. Trofeje za najbolje dobili su – crveno vino vinarije “Temet”, belo vino vinarija “Frug”, belo vino od autohtone sorte – “Grašac”, vinarije “Vinčić”, najbolji roze – “Šato Kamnik”, penušavo vino – vinarija “Aleksandrović”, oranž vino – vinarije “Bikicki”, a najbolje slatko vino je “Tri sunca” – Fruškogorskih vinograda.

Dodeljeni su i nacionalni trofeji, za Albaniju – vinarija “Enofama”, za Srbiju – vinarija “Delena”, a za Severnu Makedoniju – “Tikveš Chateaux & Domaines”.

Milan Simić iz “Tikveša” ističe da gotovo svake godine dobijaju sjajne nagrade. “I ove godine smo dobili nagradu za belu vodu, crveno vino, jedna sjajna etiketa koja je prepoznata na Otvorenom Balkanu, ali i širom sveta”, dodaje Simić.

Radovan Đorđević iz vinarije “Čokot” ukazuje da su, pored vina iz regiona, prisutni izlagači iz cele Evrope, uvoznici, distributeri. “To s jedne strane čini da i mi kad probamo ta vina i prepoznamo i čujemo komentare, čini da budemo što bolji i da ulažemo u sve veće napore da proizvodimo bolja vina”, kaže Đorđević.

Na “Vinskoj viziji” veoma važne i rakije, stručni žiri ocenjivao je i nagradio najbolje. Izlagači saglasni – veliki potencijal koji treba da se iskoristi.

Miloš Škorić iz destilerije “Gorda” navodi da je promocija rakija izuzetno bitna za Srbiju, jer je Srbija zemlja rakije. “Srbija treba da profiliše to kao nacionalni proizvod, tako da država sve više učestvuje u promociji našeg pića”, dodaje Škorić.

Miloš Zarić iz destilerije “Zarić” ističe da je rakija nacionalni brend i da je izuzetno bitno da se diže lokalni karakter rakije.

Ulrik Nijs, “direktor Spirits Selection by CMB”, seća se da je bio potpuno zapanjen kada je prvi put probao rakiju. “Bio sam potpuno zapanjen koliko u njoj ima baštine, kulture i zanatstva. I ceo svet zaista teži za takvim duhom, ne žele marketinški proizvod, žele pravu baštinu i rakija ima sve”, dodaje Nijs.

Predstavljena i najbolja jela

U halama 5 i 11 Beogradskog sajma – Vizija hrane. Predstavljena su najbolja jela, specijaliteti i restorani regiona. Novitet ovogodišnjeg sajma je takmičenje mladih kuvara i timova do 25 godina.

“Oduševljeni su onime što smo pružili kao domaćini, a nakon toga su uživali u hrani i vinu i povratna informacija je da su potpuno oduševljeni i prezadovoljni i doći će nam naravno i sledeće godine”, kaže Uroš Urošević, visokoprofesionalni šef kuvar.

Ispunjenih šest hala, podeljene u tri celine, nisu bile dovoljne da se predstave svi potencijali regiona – organizatori su sebi postavili nove zadatke i ciljeve i uspešno završili tri dana vinskog spektakla.

Izvor: RTS

Komentari (0)

Ostavite komentar

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!