Posle deset godina, Sara Džesika Parker gasi svoj brend cipela: Štikle su bile njen zaštitni znak

Cene njenih cipela online su niže, ali i dalje su oko 450 dolara

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Screenshot/Instagram@sarahjessicaparker

Ako su vam cipele tiha patnja, sigurno ste upoznati sa činjenicom koja selebriti je asocijacija za obuću. Sara Džesika Parker trenutno snima treću sezonu serije “And Just Like That…“ i dalje promoviše kompletan stajling uključujući i cipele, tako da je neverovatna vest da u ovakvim okolnostima zatvara svoju kompaniju i brend SJP by Sarah Jessica Parker, i to ove jeseni. Osnovan od strane ikone serije “Seks i grad,“ koja je u seriji tumačila lik kolumnistkinje Keri Bredšo opsednute cipelama Manolo Blahnik, SJP je od 2014. godine nudio šarene salonke, sandale, baletanke i čizme za ljubitelje obuće poput Parkerove. Od elegantnih, špicastih cipela sa svetlucavim detaljima do baletanki sa mašnama, kupci su mogli da biraju iz široke ponude obuće koju je odobravala modna ikona lično, piše portal MSN.

“Nakon deset godina, SJP by Sarah Jessica Parker donela je tešku odluku da zatvori svoja vrata ove jeseni,” navedeno je u saopštenju kompanije. U poruci se dalje izražava ogromna zahvalnost svim lojalnim kupcima i pristalicama, kao i svima koji su radili sa njima.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

Iako sudbina SJP-ovih maloprodajnih lokacija u Dubaiju, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kataru još uvek nije poznata, radnja brenda na Blioker Stritu u Njujorku će se zatvoriti 25. avgusta. Kupci će moći da kupuju putem interneta do daljeg. Cene cipela online su smanjene sa preko 500 dolara na 450 i manje.

Parkerova je 2014. godine angažovala Džordža Malkemusa kao partnera za SJP, kada je kompanija osnovana. Malkemus, koji je preminuo 2021. godine, bio je odgovoran za povećanje potražnje za Manolo Blahnik cipelama, pomažući da se kompanija lansira u Sjedinjenim Američkim Državama nakon što je napustio svoju poziciju  kopirajtera u Bergdorf Goodmanu.

Za sada, Parkerova nije komentarisala zatvaranje kompanije.

SJP cipele — koje su obuhvatale i salonke sa svetlucavim kopčama, cipele sa niskim potpeticama u stilu Meri Džejn, i potpetice prilagođene mladama uz tekst “zdravo” i “ljubavi”  — bile su često viđene u seriji “And Just Like That… Ali na ekranu su bile prikazane kao vintaž brend, pod nazivom, “Duchessa Gardini” kako bi se izbegla situacija u kojoj Parker i Bredšo postoje u istoj vremenskoj liniji.

 



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar