YouTube uvodi promenu vezanu za reklame koja se mnogima neće svideti

Ova promena vezana je za gledanje sadržaja na TV, dok će na mobilnim uređajima sve ostati kao i do sad

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Pixabay

Youtube zamenjuje dve reklame od 15 sekundi, koje trenutno prikazuje tokom gledanja sadržaja, s reklamom od 30 sekundi koja neće moći da se preskoče.

Jedini način na koji će se gledanje reklama moći da se izbegne je plaćanje premium pretplate koja je 120 dolara godišnje, prenosi Daily Mail.

Ova promena vezana je za gledanje sadržaja na TV, dok će na mobilnim uređajima sve ostati kao i do sad.

Zvanični datum uvođenja promene nije poznat, ali zna se da će korisnicima usluga biti dostupna preko YouTube Selecta koji omogućuje ciljano pojavljivanje reklama na kanalima koji su u prvih 5 posto najpopularnijeg i najgledanijeg sadržaja.

Nisu otkrili detalje o promenama, osim te da će se u budućnosti reklame moći pauzirati da bi korisnici saznali više o proizvodima ili uslugama za koje je najavljeno da će biti vrlo vizualne i interaktivne. U ceo proces mogli bi da budu uključeni QR kodovi.

Prihodi YouTube od oglašavanja iznosili su 29.24 milijarde dolara u 2022. godini, dok su isti pet godina ranije iznosili tek 8.15 milijardi.



Izvor: Objektiv.rs, Index.hr

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar