Budi svoja majica

„Škrabac“ je firma koja se bavi proizvodnjom garderobe i aksesoara sa šaljivim natpisima iz poznatih anegdota

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Promo

Da li biste nosili majicu sa natpisom „žena zmaj“? Кoliko je samo ovakvih žargonskih fora i narodnih poslovica koje bi trebalo poslagati u nekakav bukvar. Upravo tu njihovu težinu prepoznala je Ana Bojčić sa svojim kolegom Ivanom, napravivši brend „Škrabac“. Ispostavilo se da se na majicama fore fino nose, i to s lakoćom.

„Škrabac“ je firma koja se bavi proizvodnjom garderobe i aksesoara sa šaljivim natpisima iz poznatih anegdota. Ana, kao jedan od osnivača brenda, po struci je dizajner. Pilot projekat bio je kako sama kaže, jako skroman, međutim, osim što su odmah isplatili investiciju od prodatih majica, nisu dugo čekali na povratnu informaciju o glavnom pitanju svakog biznisa – da li je proizvod dobar?

Već punih osam godina raste broj onih koji bi da svetu poruče da: „su slobodni strelci“, da „ćute samo kad spavaju“ da su tip osobe koji će vas lako „poslati u peršun“, da su se promuvali samo „na lepe oči“… Sve smo to već čuli zar ne, ali ovako odštampane na majicama, ove doskočice čine da oni koji ih nose već pripadaju određenoj grupi, „Škrabac“ grupi.

Zato, od klijenata i stižu poruke u kojima javljaju da sve više sreću ljude iz ove „ekipe“, kažu, samo se pogledaju u prolazu i uz osmeh konstatuju – „Škrabac“.

Možda su se neki tako i smuvali, ko zna. Energija koja vlada iza brenda je lagana, bar tako izgleda slušajući Anu dok mirno govori o preprekama koje su morali da prevladaju tokom njihovog preduzetničkog puta. Кaže da je velika prednost što u startu uopšte nije znala šta ih sve čeka, da kao dizajner nije imala pojma kako izgleda proizvodnja jedne majice, kako izabrati dobre saradnike, kako oglašavati biznis i još čitav niz pitanja koje je posao sam nametao. Ali rešavati stvari iz dana u dan, baviti se njima, biti uključen u proces potpuno… to su saveti koje danas izdvaja. Jer da je unapred znala šta je sve čeka, kaže da je upitno da li bi se uopšte odvažila da krene.

Ono što podvlači nekim budućim preduzetnicima je da izaberu da se bave nečim što vole, jer to je jedini lek za one dane kada svega bude preko glave, „a bude ih“. Za svoje proizvode se trude da biraju najkvalitetnije materijale, a odabir saradnika zasnivaju na sličnim uverenjima kako rada tako i života. Ako bi morala da izdvoji dva saveta, Ana kaže da bi to bilo dva koje je dobila od mame i tate: „Nikad nemoj da te je sramota da pitaš kad nešto ne znaš“ i „Idi gde god te zovu“, naizgled zvuče banalno ali zapravo otvaraju mnoga vrata i mogućnosti.



Izvor: PR tekst

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar