Prošlo je 25 godina od smrti princeze Dajane, a JEDINO ovaj čovek može svetu da kaže celu ISTINU (FOTO)

Fatalnu nesreću preživeo je jedino Dajanin telohranitelj Trevor Ris-Džouns (54), na čijem se licu i danas vide ožiljci koji ga neprestano podsećaju na strašnu tragediju

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printscreen

Dvadeset pet godina prošlo je od stravične saobraćajne nesreće u Parizu u kojoj je život izgubila princeza Dajana, prva supruga princa Čarlsa i majka prinčeva Vilijama i Harija.

Kraljica srca, kako su je mnogi nazvali od milja, dirnula je mnoge svojom dobrotom i požrtvovnošću, a njen prerani odlazak u 37. godini nije rastužio samo Britaniju nego i celi svet. Tog kobnog 31. avgusta 1997. princeza od Velsa sedela je na zadnjem sedištu luksuznog “mercedesa” koji se zabio u potporni stub tunela Alma, a u nesreći je preminuo i Dajanin ljubavnik, filmski producent Dodi Al-Fajed, kao i vozač Henri Pol, koji je pod uticajem alkohola i antidepresiva izgubio kontrolu nad vozilom.

Fatalnu nesreću preživeo je jedino Dajanin telohranitelj Trevor Ris-Džouns (54), na čijem se licu i danas vide ožiljci koji ga neprestano podsećaju na strašnu tragediju koja mu je obeležila život. Proteklih pet godina Ris-Džouns gotovo da se nije mogao videti u javnosti, a nakon što je nedavno Dejli Mejl objavio njegove nove fotografije, mnogi su se zapitali kako danas izgleda njegov život.

Foto: parkerphotography / Alamy / Alamy / Profimedia

Prema pisanju britanskih tabloida, Trevor živi povučeno sa porodicom u kući vrednoj 500.000 funti u Osvestriju. Njegova supruga En Skot zaposlena je kao učiteljica, a u braku su dobili i dvojicu sinova – Trevora Ričarda i Davida.

Čovek od najvećeg poverenja princeze Dajane nastavio je marljivo da radi na svojoj karijeri, pa tako danas radi kao šef obezbeđenja u globalnoj biofarmaceutskoj kompaniji “Astra Zeneka”, koja stoji iza vakcine protiv koronavirusa.

– Živi mirnim životom, nije često u javnosti i ne govori o tragediji. Pokušao je da nastavi sa svojim životom – kazao je izvor blizak Trevoru za britanski San.

Zanimljivo je i da je, nakon što se oporavio od teških povreda, jedno vreme radio za milijardera Muhameda Al-Fajeda, čiji je sin Dodi poginuo u nesreći dok je bežao sa Dajanom od paparaca. Posao mu nije najbolje seo pa je Trevor odlučio svesno da uđe u rizik i da otkaz, pa se vratio u rodni Šropšajer, u kojem je neko vreme radio u lokalnoj sportskoj prodavnici, a potom mu se otvorila nova poslovna prilika koju je oberučke prihvatio. Bogatstvo je stekao radeći za Hallibarton, multinacionalnu naftnu kompaniju sa sedištem u Teksasu, u kojoj je takođe bio zaposlen na poziciji šefa obezbeđenja.

Poslovni izazovi motivisali su ga da krene dalje i iskoristi drugu priliku koju mu je život dao jer, zbog težine povreda koje je zadobio u nesreći, pravo je čudo što je ostao živ. Naime, tada 29-godišnji Trevor sedeo je na prednjem sedištu “mercedesa”, a od siline udarca sve kosti na licu bile su mu slomljene, a imao je i teške povrede grudnog koša. Od sigurne smrti spasio ga je jedino vazdušni jastuk i pojas kojim je bio vezan.

Foto: Credit line: parkerphotography / Alamy / Alamy / Profimedia

Deset dana bio je u komi, a hirurzi su mu na kraju rekonstruisali lice uz pomoć 150 titanijumskih delova. Iako je složena operacija prošla i bolje nego što se očekivalo, Trevor je nakon nesreće pao u duboku amneziju, pa je mogao da komunicira samo šaputanjem i zapisivanjem onoga što želi da kaže.

Mesec dana proveo je u bolnici, a nakon nesreće izjavio je da se ne seća što se tačno dogodilo i da je posljednje čega može da se setiti bio ulazak u kola ispred hotela “Ric” i besomučna vožnja belog Fijata Una koji ih je pratio dok je princeza Dajana u šoku dozivala Dodijevo ime.

– Voleo bih da znam šta se dogodilo. Ja sam jedina osoba koja ljudima može da kaže istinu, ali ne mogu da se setim – kazao je u jednom od intervjua Trevor, o čijem je životu 2000. godine objavljena i knjiga “Priča o telohranitelju”, koja je razotkrila brojne do tada nepoznate detalje o nesreći i odbacila teorije zavere prema kojima je upravo Trevor zataškavao plan britanske bezbednosne službe da ubije Dajanu.

foto: Profimedia

– Smatram to nesrećom koju je bilo moguće izbeći i da je Henri Pol pogrešio kad je seo za volan automobila znajući da je pio, a da ni nama ni Dodiju nije rekao da nije sposoban za vožnju. To je bila greška. Bila je to obična nesreća u vožnji pod uticajem alkohola uzrokovana brzinom. I to je sve – kazao je Ris-Džouns.

A je li zaista bila reč o nesreći, pitanje je na koje odgovor pokušava da da i novi dokumentarac “Istraga o Dajani: Smrt u Parizu”, koji je uoči 25. godišnjice Dianine smrti počeo sa emitovanjem na Kanalu 4. U četiri nastavka dokumentarne serije svoju stranu izneli su i pripadnici francuske policije Brigad Kriminel, ali i britanskog Metropoliten Polisa. U prvoj epizodi glavni istražitelj Erik Gigu otkrio je kako su nakon nesreće do najsitnijeg detalja rekonstruisali rutu kojom se kretao automobil u kojem je bila Dajana.

– Pokušali smo da pronađemo sve svedoke, bilo koga ko je mogao da vidi ili čuje bilo što. Nekoga ko je mogao da vidi aute, motocikle, išta što se moglo dogoditi u minutima ili sekundama pre nesreće – otkrio je Gigu o istrazi koja i danas, četvrt veka nakon, privlači veliku pažnju Dajaninih poštovalaca, koji se i dalje teško mire sa tragičnim ishodom i preranim odlaskom omiljene princeze.

BONUS VIDEO:

Izvor: Objektiv.rs, Večernji.hr

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar