“Lidl” počeo da KRADE od kupaca?! Jelena (43) opisala kakav je UŽAS njena majka doživela na kasi

Ako nekom bliskom kupite poklon-karticu, rizikujete da mu priredite neprijatnost, jer vaučeri nisu u funkciji

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Ilustracija, Foto: Privatna arhiva, Lidl

Da slogan “Jednostavno, bolje, povoljnije” trgovinskog lanca “Lidl” apsolutno nije tačan, na svojoj koži uverila se Beograđanka Jelena Radović (43), koja za Objektiv navodi da je rođenoj majci priredila neprijatnost na kasi, jer poklon-vaučer koji joj je uplatila u jednoj od radnji ovog nemačkog maloprodajnog objekta nije bio u funkciji.

Kako Radovićeva ističe, iako je mislila da će poklon-kartica nakon što je uložila reklamaciju biti aktivirana, usledio je hladan tuš, jer su je iz “Lidla” odbili pošto, kako ističe, nije imala isečak koji su joj dali umesto računa.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

– Vaučer za kupovinu u “Lidlu” od 1.000 dinara uplatila sam oko Nove godine, a budući da se za njega do januara nije izdavao račun jer se njegova kupovina nije računala kao promet i nije se obračunavao PDV, dobila sam samo slip. Ko bi mogao da pretpostavi da on zapravo neće biti u funkciji, pa kada je moja majka na kasi odlučila da pazari ovom poklon karticom, kazali su joj da ona nije u redu i da ne može da kupuje. Naravno, ja sam isečak bacila jer nigde na kartici nije pisalo da treba da se čuva – navodi Radovićeva.

PRAVE SE LUDI

Jelena ističe da je potom od majka uzela poklon-karticu i odnela je u radnju u kojoj ju je i uplatila, međutim, ni tamo nisu želeli da je prime.

– Kazali su mi da se obratim putem mejla servisu za potrošače, što sam i uradila. Međutim, odgovor koji sam dobila me je razočarao! Kazali su da bez slipa, odnosno isečka ne mogu da mi pomognu iako kartica ima i kod i serijski broj, putem kojeg se može utvrditi da li je neki novac uplaćen. Siguran sam da su mogli sve da provere u sistemu, međutim prestali su da mi odgovaraju na mejlove, što me je mnogo razočaralo. Iako nisam uplatila mnogo novca, to ne umanjuje moju ogorčenost. Zamislite da poklonite vaučer u humanitarne svrhe i da se taj neko obruka na kasi. “Lidl” je definitivno pokazao da ne brine o krajnjem kupcu i dovodi u neprijatnost i one koji su uplatili vaučer, kao i one koji pokušaju da ga iskoriste – kaže Radovićeva.

Piše: Nikolina Marić

OSTATAK OVE I OSTALE ZANIMLJIVE TEME MOŽETE PROČITATI U ŠTAMPANOM IZDANJU OBJEKTIVA ZA 10. JUN

Foto: Objektiv.rs

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (37)

  1. Dragi ljudi, čitam vaše komentare i opravdano nezadovoljstvo, ali imate li vi tržišnu inspekciju, centar za zaštitu potrošača i druge inspekcijske službe da im se obratite? Ne možete da ćutite i dozvolite da vas prave budalama! I vjerujte isplati se obratiti tim službama nije tačno da ne rade svoj posao, posebno ako je broj pritužbi na određenu prodavnicu veliki.

    Odgovori
  2. Госпођо Вера, па ви уопште не схватате о чему се ради а коментаришете. Лидл је обична страћара, где се радници довикују, робу коју купитебацају, чак и парадајз је бацила а не спустила и наравно да сам га вратио итд

    Odgovori
  3. Sramota za Lidl.Zauzeo je poziciju na trzištu i sada vara kupce. Žena je uplatila i šta sada? Jadno i žalosno.Ponaša se kao zaštićena mečka.

    Odgovori

Ostavite komentar