Komentari na vest "“Lidl” počeo da KRADE od kupaca?! Jelena (43) opisala kakav je UŽAS njena majka doživela na kasi" (37)

Ostavite komentar

  1. Dragi ljudi, čitam vaše komentare i opravdano nezadovoljstvo, ali imate li vi tržišnu inspekciju, centar za zaštitu potrošača i druge inspekcijske službe da im se obratite? Ne možete da ćutite i dozvolite da vas prave budalama! I vjerujte isplati se obratiti tim službama nije tačno da ne rade svoj posao, posebno ako je broj pritužbi na određenu prodavnicu veliki.

    Odgovori
  2. Госпођо Вера, па ви уопште не схватате о чему се ради а коментаришете. Лидл је обична страћара, где се радници довикују, робу коју купитебацају, чак и парадајз је бацила а не спустила и наравно да сам га вратио итд

    Odgovori
  3. Sramota za Lidl.Zauzeo je poziciju na trzištu i sada vara kupce. Žena je uplatila i šta sada? Jadno i žalosno.Ponaša se kao zaštićena mečka.

    Odgovori
  4. Izgleda ste samo vi razumeli i lepo procitali gospdja nije dobila fiskalni račun slip nikad nije bio dokaz kupovine nego izdati racun jedina greska kupca sto nije insistirao na racunu pa onda nebi bilo nedoumica

    Odgovori
  5. Možete da ih blatite koliko hoćete. Oteli su mušterije ,,domaćim" derikožama i naterali ih da podignu malo kvalitet. Vrlo malo. Neće da se odreknu dela kolača, ostaće sa manje mušterija. Brzina, čistoća, poslovnost pobeđuju.

    Odgovori
  6. Lidl je gori od Aman-a, nije druga niego 15 kategorija prodaju prehrambene proizvode sa isteklim rokom i ne vraćaju kusur, a sada i kradu.

    Odgovori
  7. Ne lupetaj Rado. Postoji siguran način provere jednostavno proslediti Finansijsku inspekciju u Lidl, ko zna koliko hiljada ljudi su ovako ojadili - uzeli novac i prave se ludi.

    Odgovori
  8. Ja sam jednom kupio oko dva kilograma prasetine u providnoj pvc ambalazi isecene na parcice i posle probe bacio , imam tri veca psa ni njima nisam hteo da dam.Od tada vise nikad nikakvo meso ni mesne proizvode ne kupujem. Udjem samo da pogledam i eventualno kupim nesto od alata . I tu sam vec reklamirao manju brusilicu i manju busilicu. Sto se mene tice i pilice od 169 dinara nek voze za Dojce.

    Odgovori
  9. Sta im objasnjavas kad ne razumeju, mozda bi shvatili kad bi im lidl umesto kartice dao ciglu da nose umesto kartice.

    Odgovori
  10. Treba sacuvati slip i racun zbog validnosti racuna i dokazati tim debilima iz Lidla da ne glume Nivo i nek zaposle iskusne prodavce a ne da ih salju u stranu zemlju na obuku A sto se tice pokvarene robe dosta potrosaca se zali Samo ih prijavite inspekciji Nisu nesto pedantni ni u Sloveniji Valjda im fale prodavci

    Odgovori
  11. A tek Idea, kod njih su jedne cene na policama a druge na kasi /naravno veće/. To je postalo pravilo-izgleda da im to šefovi "aminuju". Kradu gde god stignu - posebno pod vidom akcija. Da li inspekcije imaju obavezu da ih kontrolišu ili čekaju prijavu kupaca - ko će se time bakćati imaju ljudi pametnijeg posla i malo vremena - jedino oprezno u buduće.

    Odgovori
  12. Ja sam radio u MERKATORU,pa nam šefovi,,gazde oteli vaučer od 3.000din(POSLAN IZ SLOVENIJE,) nama radnicima,,i nečiji sin plaćai piće sa tim vaučerom ,piće koje koštalo 500din,u centru N.Sada,,..,,Fašisti gori od LIDLA,,,Zato ratuju protiv mene.

    Odgovori
  13. Dragana, nije to nikakva "povoljnost"! Lidl je Jeleni PRODAO karticu na koju je Lidl OBAVEZAN da "upiše" određeni iznos dinara, kako bi kupac tim "novcem" kod njih mogao nešto da kupi. I, kupac dođe na kasu, ali Lidlova kartica - NE RADI. Tu je i početak i kraj cele priče. Kartica ima svoj broj, evidentirana je kod njijh i nema tu šta više da se diskutuje. Bezobrazluk.

    Odgovori
  14. Lidl zakon...samo vi lajte i pričajte šta hoćete...kupite negde instant kafu za 350 umesto 650-700 dinara...kačkavalj za 600 umesto 1000 dinara...ja nigde nisam video pokvarenu ili oštećenu robu od prvog dana ....znam kako kupujem i šta kupujem.

    Odgovori
  15. Isto se meni dogodilo, vaučer dobijen kao rodjendanski poklon nije bio upotrebljiv, reklamacija odbijena. Zaključio sam da trgovci iskoriste i uvale potrošen

    Odgovori
  16. Ovo je vrlo zlonameran napad na Lidl.Svakodnevno kupujem,i nikakvih problema nisam imala a racun se naravno cuva i Vasa je krivica sto ste bacili.I sad ovolika frka zbog 1000,oo din

    Odgovori
  17. Jao jadna žena užas i strava.Dajte molim vas nije ometena u razvoju da ne zna da treba da čuva sve potvrde što je dobila.Ovo je smešna situacija.A drugo kakvih tek kupaca ima o tome ne bih i lopova i do lopova.Pozdrav Aroma market

    Odgovori
  18. Nije tačno kaže da je račun bacila jer niko nije rekao da će joj trebati.A drugo ja ne razumem da ljudi ne shvataju da na današnjim kasama ne možete da ne otkucate račun a da naplatite niti iko na kasi može da promeni cenu jer su one sistemski u računarima.A najmanje je moguće da je gospođa dobilla slip bez računa pošto se oni štampaju vezano.Radim u Maxiju na kasi.

    Odgovori
  19. Ne branim Lidl radim u Mercatoru ali ljudi moraju da shvate ako hoće da iskoriste povoljnosti jednostavno moraju da ispoštuju sva pravila.Stvarno jeste plitko pomisliti da ćete na osnovu slipa iskoristiti vaučer.Pokušajte otići u "medik" ili "dr Ristić ili bilo gde samo sa slipom.Vratiće vas.Bez pratećeg računa ništa.

    Odgovori
  20. Samo što ovo nije reklamacija, nego poklon kartica. Mešaš babe i žabe. Ko još kupuje poklon i uz njega daje fiskalni račun onome kome je poklon dao???

    Odgovori
  21. Iz LIDLA imaju obicaj da se prave blesavi kada im nesto ne odgovara: dopisivao sam se sa njima i na kraju odustao - u radnjama su imali med firme koja je u dva navrata od strane inspekcije bila oznacena da prodaje med loseg kvaliteta odnosno vestacki, kada sam trazio od LIDLA da mi objasne kako je to moguce da se to desi njima koji imaju kontrolu i cime se uvek hvale i da mi dostave neki izvestaj o ispitivanju tog meda i da li to znaci da trebba da za sve njihove proizvode to proveramo mi potrosaci, nikada nisam vise dobio niakakav povratni mail. Pozdrav za Lidl od Gorana

    Odgovori
  22. U pravu ste. U mom gradu Lidl je pojam za nehigijenu, a svi trajni ili polutrajni proizvodi su na samoj ganici isteka roka. Jednom prilikom, dok je supruga kupovala, gotovo sve proizvode (vakumirane šuke, salame, kulen, .......) pregledao sam i svi su imali 3-5 dana do isteka roka. Imam osećaj robu koju ne mogu da prodaju u EU donose u Srbiju. Pola osoblja s blažim simptomima korone bili su prisiljavani da rade. Od tada više ne idem u tu prodavnicu.

    Odgovori
  23. U bilo kojoj radnji kada kupujete poklon karticu dobijete ili račun ili isečak koji uvek mora da se čuva kao bilo koji drugi račun zbog reklamacije. Iskreno, mislim da je Lidl što se tiče reklamacija najbolji. Uz račun možete da menjate robu, reklamirate... Do sada nisam čula da nekome nisu uvažili zamenu ili reklamaciju artikla.

    Odgovori
  24. Gospođo, malo ste se zbunili, ovde ništa ne treba da se reklamira, jednostavno poklon vaučer mora da funkcioniše.Tu je kod i serijski broj , po kome mogu sve da provere da hoće.Nažalost nisu hteli.Uzalud pokušavate da ih opravdate.Moje iskustvo sa Lidlom je katastrofalno , tako da zaobilazim ovaj lanac u širokom luku.

    Odgovori
  25. Ta prodavnica druge kategorije je najvece sranje sto je doslo u Srbiju.jedna prosecna prodavnica sa robom koju nemci preskacu u sirokom luku

    Odgovori
  26. Ta prodavnica druge kategorije je najvece sranje sto je doslo u Srbiju.jedna prosecna prodavnica sa robom koju nemci preskacu u sirokom luku

    Odgovori
  27. Uvek proveravam racun jer nekoliko puta mi se desilo da je jedan artikal kucan dva puta.Bez pogovora vracaju novac, ali verujem da ima puno ljudi koji ne proveravaju racun.

    Odgovori
  28. Lidl prodaje nekvalitetnu robu I hranu. Ljudi,kupujte samo nase srpsko domace ovo story nam uvaljuju u lidlu je sramota. Dok malo narod vidi I shvati sam da u lidlu prodaju losu robu,brzo ce natrag odakle su dosli.

    Odgovori
  29. Pre neki dan su mi u Lidlu, iznad BEO centra, na kasi dva puta provukli pakovanje piva od 6 bocica. Zamislite samo tu gadost. Paket nije tako ni mali, pa da eventualno dodje do neke zabune prilikom provlacenja, preko skenera, a zamislite to su uspeli dva puta. Pih, lopuze jedne!

    Odgovori
  30. Veliko postovanje za uvazenog Gorana Sarica,kome ni jedan Srbin danasnjice nije ravan u odbrani srpskih interesa.Divim se takvom coveku koji je iznad vremena i prostora i iznad svih nas Srba.Jos niko od uvazenih Srba ne komentarisa ovako istinito taj izopaceni Zapad i svo zlo sveta koje je proizislo od bolesnih Zapadnjaka.Covek je u ravni sa Bogom jer u sebi poseduje ljudskost i dobrotu.

    Odgovori
  31. Gospodjo,sigurno imate nekog advokata u vasoj blizini. Neka im pripreti zakonom o zastiti potrosaca i sve ce moci!!!

    Odgovori
  32. Necu da branim Lidl,a bas me zanima kada kupis neku stvar i bacis racun ,naravno dodjes da reklamiras...sta te prodavac prvo pita...pod a.kako se zoves.b. ko su ti mama i tata i c.pokazite racun.

    Odgovori