Školska 2021/2022. godina za učenike osmog razreda biće potpuno drugačija od prethodnih, jer će đaci slušati predavanja iz biologije po novom programu, s lekcijom „Polni i rodni identitet”, koja je izazvala brojne polemike u javnosti. Naime, u novim udžbenicima izdavačke kuće „Klet” objašnjava se da postoje osobe muškog i ženskog pola, transrodne osobe i rodno neutralne osobe, međutim, mnogi smatraju da se deci na pogrešan način predstavlja ova osetljiva tema i da upravo ovakve interpretacije otvaraju Pandorinu kutiju.
MANIPULIŠU NAŠOM DECOM
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Psihijatar i seksolog dr Jovan Marić za Objektiv navodi da je u ovom uzrastu u najmanju ruku opasno decu učiti da postoji neodređeni pol. Po njegovom mišljenju, posredi je velika manipulacija, zbog čega bi nadležni hitno morali da reaguju. – Ne treba se igrati ovakvim stvarima! Zamislite da dečaci u tom uzrastu govore da su devojčice, a devojčice da su dečaci, ili da nisu ni jedno ni drugo. Zašto u tom udžbeniku nije napisano da ukoliko dečak ili devojčica osete da se ne osećaju u skladu sa svojim polom, zatraže pomoć psihijatra. Samo stručnjak u tom uzrastu može utvrditi da li je osoba transrodna – ističe naš sagovornik.
ĐURĐEVIĆ: OSNOVCIMA SE NAMEĆU LGBT VREDNOSTI
Milica Đurđević iz Srpske stranke Zavetnici za Objektiv navodi da je pomenuti udžbenik samo ilustracija uvođenja LGBT ideologije u školstvo i, kako kaže, propaganda koja traje već duži niz godina.
– Ne mogu da zaobiđem Zakon o istopolnim partnerstvima koji zagovara resorna ministarka Gordana Čomić. Ona je u samom predlogu zakona istopolne zajednice nazvala porodičnim zajednicama i sva prava izjednačila sa onim koja imaju supružnici u bračnoj zajednici. To pokazuje da je posredi nametanje nekakvih LGBT vrednosti i potiranje onoga što jeste porodični sistem vrednosti – objašnjava Đurđevićeva.
Ostatak ove priče pročitajte u sutrašnjem izdanju Objektiva.

Komentari (0)