Modne kuće već uveliko rade na novim kolekcijama.
A u okviru predkolekcije proleće/leto 2021. Lous Vuitton nam je priredio pravu poslasticu.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Kuća, koja se već decenijama nalazi u vrhu, lansira LVxNBA, prvu capsule kolekciju muške odeće.
Kolekcija je proizišla iz trogodišnjeg partnerstva sa NBA (National Basketball Association), a sve pod umetničkim vođstvom Virgila Abloha, umetničkog direktora ove kuće, za muškarce.
Abloh je, motivisan interakcijom francuskog zanata i američkog sporta, kreirao ograničenu liniju odeće i dodataka koji ujedinjuje Simbole dve institucije.
Kolekcija prilagođava dizajnerove kodekse sa ikonografijom košarkaškog univerzuma i odaje priznanje vrednostima relatibilnosti i inkluzije, koje su ključne za viziju Virgila Abloha u kompaniji Lous Vuitton.
Uvodi rance sa više džepova u klasičnom Monogramu sa belim kontrastnim trakama kao nagoveštaj grafike povezane sa igrom, dok višenamenske torbe imaju crvenu, plavu i belu boju NBA logotipa.
Pored torbi, Christopher i Nil messenger, kojima se moda tumači kroz NBA objektiv, Keepall odlikuje umreženi bočni detalj koji dočarava košarkaški obruč.
Obuća spaja oznake Lous Vuittona i NBA, kako na klasičnim cipelama, tako i na modernim sportskim čizmama.
Modeli su prepoznatljivi po novom amblemu LVxNBA utisnutom na podnožju, dok modni nakit koristi NBA logotipe kao priveske u stalnoj interakciji između sporta i vrhunske zanatske izrade.
“Modne muze nisu predvidljive. Ideje o luksuzu mogu se naći u sportskom svetu i njegovim šampionima, koliko i u tradicionalnim oblicima umetničkih dela. Ova kolekcija slavni kulturni doprinos košarke i njenih raznolikih karaktera i ideju relatibilnosti kao sile jedinstva danas”, kaže Virgil Abloh.
Komentari (0)