DETALJI

Otkrivamo šta se desilo pilotu i kopilotu! MIG 21 se sa neba obrušio stravično

Avion Vojske Srbije MIG-21 srušio se danas na obroncima Gučevo, blizu sela Brasina kod Loznice

Foto: Printscreen/Youtube/TV Podrinje - BiH, Printscreen/Youtube/Alpha SiX

Avion Vojske Srbije MIG-21 srušio se danas na obroncima Gučevo, blizu sela Brasina kod Loznice.

Ministarstvo odbrane i predsednik Aleksandar Vučić potvrdili su ovu tešku vest.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Prema NEZVANIČNIM informacijama: U padu aviona kod Loznice poginuo jedan pilot, za drugim se traga

Prvi snimci i slike pada aviona: Mig završio u dvorištu, dim na sve strane! (VIDEO) 

Vojnici  koji su upravljali avionom su se prema nezvaničnim informacijama sa terena piloti i kopilot nisu uspeli da se katapultiraju na vreme.

Izvor: Republika.rs

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju

Komentari (11)

Ostavi komentar

    • Na L i NL-u (MIG 21) postoji visina koja je propisana iznad koje piloti smeju da se katapultiraju. Sve ispod te visine je smrtan ishod.

      Odgovori
      • Па није баш, на већини је могућ катапулт са нултне висине, друго је питање под којим се углом авион налазио у тренутку катапултирања, седише те избацује својим моторима на висину од 250-300 метара од авиона пре него што крене отварање падобрана, али ако си окренут кабином према земљи…

        Odgovori
      • Када авион има добро седиште ракета – катапулт избаци пилота са земље довољно високо да се падобран отвори и спасе живот.На интернету постоје снимци.

        Odgovori
      • Visina nije bitna mogao je da se katapultira sa poletne staze4 sa piste , sa novim martin bekerovim sedistima katapultirasmje je bezbedno jedino brzina ako leti brze od zvuka katapultiranje je rizicno, inace Ruska sedista za katapultiranje su najbolja mogu da se katapultiraju pod bilo kojim uglom, za pocetak ne pisi dezinformacije i edukuj se kada vec komentiras.

        Odgovori
    • Mnogo je star taj MIG 211985 godiste iako je je <ponovo generalno sredjen u Belorusiji rade iskljucivo te avione za udaju u kojoj specijali je uradjena?! <samo sa novim delovima! sa polovnim delovima nije dozvoljeno u avioindustriji !!dozvoljena 1specijala !? druga i treca ne dolazi u obzir tu negde greska uradjena!!!! Steta za dva mlada iskusna pilota

      Odgovori
      • Nije ni prvi ni zadnji put da piloti previse pikiraju avion a posle nemogu da podignu,,zakon fizike a ne kvar ,,pogotovu sto se sve desilo u selu gde je jedan pilot rodjen,,a izgleda da im nije prvi put da niskim leto pozdravljaju svoje suseljane,,,,pitalje je i kko izgleda ruta vezbe,,gde i kako,,apsolutno zbrniti vezbe aviona iznad naseljenih mesta

        Odgovori
        • I ja sam tog misljenja da je bilo malo vise prestizno isticanje svojih pilotskih manevarskih sposobnoti brisucim letom metar isnad crepa kuce u kojoj je rodjen. Jer gde bas tu da ima trenazni let pored tolike Srbije on bas iznad rodne kuce. Zar staresinama nije poznato iz iskustava tudjih i licnih da let sa takvim koordinatama je let sa visokim rizikom, zbog vec prehodno navedenog???

          Odgovori

Ostavite komentar