Oglasilo se Ministarstvo: Evo šta će biti sa pošiljkama Aliekspresa

Kineska kompanija rešila da otkaže besplatnu isporuku

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Pixabay/justynafaliszek

Grupi za inspekcijski nadzor u oblasti poštanskih usluga Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija ove nedelje je stiglo šest predstavki u vezi kašnjenja pošiljki preko platforme Aliekspresa i one su poslate Pošti Srbije na razjašnjenje, izjavila je danas državna sekretarka u tom ministarstvu Tatjana Matić.

Matić je, komentarišusći navode da paketi koji su naručeni preko platforme Aliekspresa nestaju i o tome da je Srbija stavljena na “crnu listu” ove kompanije, podsetila da su takve informacije demantovali i u Pošti Srbije, Upravi carina, ali i od strane “Alibabe”.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

“Predstavnici ove kineske kompanije potvrdili su nam da su zbog trenutne krize izazvane pandemijom virusa Covid-19 neki prodavci aktivni na platformi Aliekspres otkazali politiku besplatne isporuke, jer su povećani logistički troškovi, ali da ta kompanija i dalje naporno radi napružanju podrške prodavcima u smanjenju troškova otpreme“, kaže Matić za Tanjug.

Ističe da su iz resornom ministarstva pozvali građane da se, ukoliko imaju problema sa pošiljkama, obrate Grupi za inspekcijski nadzor u oblasti poštanskih usluga Ministarstva trgovine.

Za dva dana- od srede do petka ove nedelje inspekciji je stiglo šest predstavki i one su odmah poslate Pošti Srbije na izjašnjenje i biće rešene u najkraćem mogućem roku, ističe Matić.

Podseća da građani i dalje mogu da se obrate inspekcijiputem mejla [email protected] ili podnošenjem predstavki na pisarnicu Ministarstva trgovine, turizma itelekomunikacija, Nemanjina 22-26, u Beogradu.

Naime, Udruženja “Efektiva” prethodnih dana upozorilo je javnost da se

“pošiljkama sa Aliekspresa gubi svaki trag kada stignu u našu zemlju” i da su zbog toga pojedini trgovci odustali od slanja robe za Srbiju.

U JP „Pošta Srbije” ukazuju da sve pošiljke iz međunarodnog saobraćaja prerađuju, distribuiraju i uručuju u skladu sa propisanim procedurama i rokovima dostave, odmah po prispeću i obavljene carine te da su neosnovane optužbe da pošiljke internet trgovinom nestaju u Srbiji i da je za to odgovorno to preduzeće.

Ističu da su ponovnim uspostavljanjem tokova međunarodnog saobraćaja značajno ubrzani i normalizovani tokovi transporta pošiljaka, za razliku od perioda na početku pandemije izazvane virusom Kovid-19, kada je transport bio u prekidu što je izazvalo kašnjenja dela međunarodnih pošiljaka od tri meseca.

Iz Uprave carina naveli su da eventualno može biti reči o kašnjenju usled obustave avio saobraćaja na samom početku pandemije korona virusa i da imajući u vidu da poštuju sve procedure, njihovo postupanje, tvrde, takođe ni u kom slučaju ne može biti uzrok povećanih troškova dopreme.

Navode i da se Poštanske i ekspresne pošiljke, sve vreme, od prijema do uručenja, uvek nalaze isključivo u prostoru JP Pošta Srbije ili prostorijama operatora, u koje carinski službenici nemaju pravo samostalnog pristupa.



Izvor: Tanjug

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar