Ovo su električni automobili kojima su vlasnici najzadovoljniji: Evo na kom mestu je popularna “Tesla”

Tesla impresionira

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Unsplash/Bram Van Oost

Studija konsultantske kuće Uscale, u kojoj je ispitano skoro 5.000 vlasnika i korisnika električnih automobila iz Nemačke, Austrije i Švajcarske, pokazala je da su najzadovoljniji vlasnici električnih automobila Tesla, Porsche i BMW.

Da li biste preporučili svoj automobil drugima?

1. Tesla – 71% da, 5% ne
2. Porsche – 64% da, 5% ne
3. BMW – 62% da, 10% ne
4. Fiat – 42% da, 20% ne
5. Dacia – 31% da, 18% ne

Na drugom kraju lestvice su uglavnom modeli brendova koji posluju u okviru Stellantis grupe:

1. Peugeot – 3% da, 62% ne
2. Citroen – 4% da, 59% ne
3. Opel – 10% da, 54% ne
4. MG – 17% da, 35% ne

Impresioniran Teslom

U zavisnosti od brenda, ispitanici vide različite prednosti i nedostatke. Tesla impresionira u svim aspektima specifičnim za električni automobil, kao što su domet, potrošnja i performanse punjenja, ali takođe dobija poene kada je u pitanju softver, piše Auto Klub.

Međutim, postoje problemi sa kvalitetom izrade, karakteristikama i kvalitetom zvuka.

Hyundai, Kia i Genesis impresioniraju svojim visokim performansama punjenja, ali i dalje pokazuju slabosti kada je u pitanju planiranje rute.

BMW i Mercedes su ubedljivi u pogledu softvera, povezivanja i rada, ali imaju slabosti u pogledu dometa i performansi punjenja.

Novi modeli BMW i5 i i7 imaju posebno dobre rezultate, ali korisnici su manje zadovoljni manjim modelima.

Kako radi BYD?

Polestar i Volvo prednjače u planiranju ruta i navigaciji zahvaljujući Google mapama, ali sa stanovišta vlasnika, njihova potrošnja je previsoka.

Novi Volvo EX30 takođe izaziva probleme zbog grešaka u softveru. Početkom leta svi primerci malog električnog SUV-a morali su da budu “opozvani” jer je ekran osetljiv na dodir otišao u testni režim kada je pokrenut infotejnment.

Brendovi Volkswagen grupe (Audi, VW, Škoda, Cupra, Porsche) prema korisnicima imaju problema sa softverom i nedovoljnom snagom punjenja, sa izuzetkom Porschea, za čiji je Taycan poznato da ima arhitekturu od 800 V.

VW je impresionirao novim ID.7, ali se pokazalo da je Audi loš: 37 odsto vozača ne bi preporučilo svoj model.

Novi BYD nudi premalo snage punjenja, ali impresionira svojom aplikacijom Connect.

Vozači električnih modela marki Renault i Dacia žale se da je punjenje primetno preslabo, što dovodi do dugog zadržavanja na punjaču.

Vozači MG-a su zadovoljni ubedljivim dometom, ali se žale na značajne nedostatke u softveru i planiranju rute.

Stellantisovi brendovi Citroen, Peugeot, Opel i Fiat pate od značajnih problema sa softverom i povezivanjem.



Izvor: Auto klub

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar