Fast food postaje luksuz u Americi: Ljubitelji hamburgera odustaju od kupovine

Zbog ozbiljne situacije, neki lanci brze hrane planiraju da uvedu pakete i od 5 dolara

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Haseeb Jamil

Brza hrana nekada je bila najjeftiniji obork, pogotovo u Americi, ali više nije tako.

Zvanični podaci pokazuju da je godišnja inflacija u sektoru brze hrane 4,8 odsto, , pokazuje izveštaj USA Today.

Cene tipičnog kombinovanog obroka u pet najvećih lanaca hamburgera – McDonalds, Burger King, Wendy’s, Carls Jr i Five Gyus – porasle su za čak 120 odsto u jednoj deceniji.

Sada je zapanjujuća činjenica da četiri od pet Amerikanaca misli da je brza hrana “luksuz” zbog toga koliko je sada skupa, pokazalo je istraživanje Lending Tree-a.

U prva tri meseca 2024. godine, smanjen je broj posetilaca lanaca brze hrane  za 3,5 odsto u odnosu na pre godinu dana, prema podacima Revenue Management Solutionsa.

U realnom smislu, to je milion Amerikanaca nedeljno – a sami lanci priznaju da su veće cene odvratile ljubitelje hamburgera.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daily Mail (@dailymail)

Osim što je pokazalo koliko su cene porasle za deset godina, istraživanje je pokazalo i koliko cene variraju širom zemlje.

U McDonald’su, Hjuston u Teksasu je bio najjeftiniji za Big Mac kombinaciju po ceni od 7,89 dolara. U Sijetlu je trebalo izdvojiti skoro 15 dolara.

Zbog celokupne situacije McDonald’s planira planira da uvede paket obroke od 5 dolara od 25. juna. Kupci će dobiti ukupno četiri artikla – ili McDouble ili McChicken sendvič, mali pomfrit, malo bezalkoholno piće i četiri McNuggets-a.

Burger King ima sličan dogovor od 5 dolara, dok je Wendi’s lansirao doručak od 3 dolara.

Neil Saunders, generalni direktor konsultantske kuće GlobalData Retail, rekao je za DailyMail.com da su potrošači umorni od povećanja cena.

-Problem je u tome što su mesta poput McDonaldsa nekada bila jeftina poslastica, ali sada postaju skupi luksuz. A kupci su umorni od neprestanog povećanja cena- rekao je on.

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar