Brza hrana nekada je bila najjeftiniji obork, pogotovo u Americi, ali više nije tako.
Zvanični podaci pokazuju da je godišnja inflacija u sektoru brze hrane 4,8 odsto, , pokazuje izveštaj USA Today.
Cene tipičnog kombinovanog obroka u pet najvećih lanaca hamburgera – McDonalds, Burger King, Wendy’s, Carls Jr i Five Gyus – porasle su za čak 120 odsto u jednoj deceniji.
Sada je zapanjujuća činjenica da četiri od pet Amerikanaca misli da je brza hrana “luksuz” zbog toga koliko je sada skupa, pokazalo je istraživanje Lending Tree-a.
U prva tri meseca 2024. godine, smanjen je broj posetilaca lanaca brze hrane za 3,5 odsto u odnosu na pre godinu dana, prema podacima Revenue Management Solutionsa.
U realnom smislu, to je milion Amerikanaca nedeljno – a sami lanci priznaju da su veće cene odvratile ljubitelje hamburgera.
View this post on Instagram
Osim što je pokazalo koliko su cene porasle za deset godina, istraživanje je pokazalo i koliko cene variraju širom zemlje.
U McDonald’su, Hjuston u Teksasu je bio najjeftiniji za Big Mac kombinaciju po ceni od 7,89 dolara. U Sijetlu je trebalo izdvojiti skoro 15 dolara.
Zbog celokupne situacije McDonald’s planira planira da uvede paket obroke od 5 dolara od 25. juna. Kupci će dobiti ukupno četiri artikla – ili McDouble ili McChicken sendvič, mali pomfrit, malo bezalkoholno piće i četiri McNuggets-a.
Burger King ima sličan dogovor od 5 dolara, dok je Wendi’s lansirao doručak od 3 dolara.
Neil Saunders, generalni direktor konsultantske kuće GlobalData Retail, rekao je za DailyMail.com da su potrošači umorni od povećanja cena.
-Problem je u tome što su mesta poput McDonaldsa nekada bila jeftina poslastica, ali sada postaju skupi luksuz. A kupci su umorni od neprestanog povećanja cena- rekao je on.
Komentari (0)