U okviru 11. kola Evrolige, košarkaški klub Partizan i Crvena zvezda dočekali su u Beogradu Panatinaikos i Efes, pri posećenosti od 38.369 gledalaca u samo dva dana.
Beograd nije jedini grad na starom kontinentu koji se može pohvaliti da ima dva predstavnika u najelitnijem evropskom takmičenju, ali je definitivno grad koji se može pohvaliti da ima najveći košarkaški publicitet u Evropi.
Pored srpske prestonice, Atina i Istanbul su gradovi koji takođe daju po dva tima ovom takmičenju.
Panatinaikos i Olimpijakos su stalni članovi Evrolige dugi niz godina i sa nekim od najvatrenijih navijača kao i sa jednom od najvećih košarkaških dvorana u Evropi (OAKA, 20.000 mesta) nisu u stanju da dostignu publicitet koji imaju večiti. Istanbul je najmnogoljudniji evropski grad, Anadolu Efes i Fenerbahče takođe pripadaju evropskoj porodici, i nalaze se godinama u samom vrhu Evrolige, ali ni to nije dovoljno da se za dva dana dostignu brojevi koje naši klubovi beleže svake nedelje.
Grčki rivali su u poslednjem kolu zabeležili posećenost od 26.238 u Atini, dok su turski velikani imali 22.394 gledalaca na njihovim mečevima.
Koliko evropskih košarkaških gradova može da se pohvali sa ovakvim publicitetom u dva dana?
Trener Partizana Željko Obradović je posle meča sa FMP-om u Železniku izjavio:
– Partizan i Crvena zvezda treba da imaju “vajld kard” za Evroligu svake godine, i siguran sam da su ljudi iz Evrolige to prepoznali.
Partizan se trenutno nalazi na 10. poziciji sa skorom 5-6, dok je Zvezda pozicionirana na 16. mestu pri skoru 4-7.
Pred nama je duplo kolo u Evroligi, ovog utorka Partizan će dočekati ekipu Monaka, dok će u sredu Crvena zvezda gostovati u Valensiji. Očekujemo opet spektakularno punu “Arenu”, kao i neverovatno veliku posećenost domaćih navijača svuda po Evropi gde gostuju naši klubovi.
Komentari (0)