“Tresla se gora, rodio se miš”: Korisnici TREDSA već okreću leđa novom hitu?

Zakerberg je rekao da smatra da je odustajanje "normalno" i da očekuje da će zadržavanje rasti kako kompanija bude dodavala više funkcija aplikaciji, uključujući verziju za desktop i funkciju pretraživanja

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: BBC printscreen

Društvena mreža “Treds”, u vlasništvu kompanije Meta, suočava se s izazovima jer sve manje korisnika aktivno koristi platformu.

Nakon što je privukla 100 miliona korisnika u samo pet dana od lansiranja, angažman na platformi “Treds” je počeo da opada.

Zadržavanje korisnika u aplikaciji zasnovanoj na tekstu bilo je bolje nego što su rukovodioci očekivali, iako “nije savršeno”, rekao je vlasnik Mark Zakerberg, govoreći u internoj skupštini kompanije, čiji je audio snimak čuo Rojters.

“Očigledno, ako imate više od 100 miliona prijavljenih ljudi idealno bi bilo da se svi ili čak polovina zadrže. To se još ne dešava”, rekao je on.

Zakerberg je rekao da smatra da je odustajanje “normalno” i da očekuje da će zadržavanje rasti kako kompanija bude dodavala više funkcija aplikaciji, uključujući verziju za desktop i funkciju pretraživanja.

Meta razmatra dodavanje više “dugmića za zadržavanje” kako bi podstakle korisnike da se vrate u aplikaciju, kao što je “da ljudi koji su na Instagram mogu da vide šta se dešava na ‘Tredsu’”, rekao je glavni direktor proizvoda Kris Koks.

Iako bi ove informacije mogle da budu dobra vest za vlasnika Tvitera Ilona Maska, ne bi trebalo da se prerano raduje. Ima naznaka da bi “Treds” mogao da utiče na tržišni udeo Tvitera.

Dejvid Kar, viši menadžer za analize u SimilarWebu, naveo je da je saobraćaj na Tviteru smanjen za 5 odsto tokom prva dva dana kada je “Treds” postao dostupan. Upotreba Tviter Android aplikacije, merena prema vremenu provedenom u njoj, smanjena je za 4,3 odsto.

Zadržavanje korisnika Tvitera takođe je opalo. Na Android platformi, procenat novih korisnika koji nastavljaju redovno da koriste Tviter nakon 30 dana pao je sa 19 odsto u maju 2022. na 16 odsto u maju 2023. godine.

Izvor: Objektiv.rs, Euractiv

Komentari (0)

Ostavite komentar

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!