Na usluzi građanima: Rade Basta i izvršni direktori u ulozi operatera

U ovoj akciji direktoru Basti pridružilo se i pet izvršnih direktora

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju

Rade Basta, direktor JKP „Beogradske elektrane“, danas 13. oktobra, na veliko iznenađenje korisnika, javljao se na pozive građana koji prijavljuju reklamacije Dispečerskom centru.

U ovoj akciji direktoru Basti pridružilo se i pet izvršnih direktora. Oni su sa Beograđanima razgovarali o razlozima javljanja, o zadovoljstvu uslugama koje preduzeće pruža, kao i o njihovom mišljenju o mogućnostima unapređenja poslovanja. Ovom prilikom direktori su i prijavljivali reklamacije korisnika i upućivali naloge ekipama na terenu kako bi eventualni nedostaci bili otklonjeni u što kraćem roku, prenosi Republika.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

– Ovu ideju sam planirao da sprovedem u delo na zvaničnom početku grejne sezone, ali zbog pritiska javnosti to činim sada, dok još traju tople probe. Želeo sam da se uverim da svi korisnici koji imaju bilo kakav problem u vezi sa grejanjem, mogu uvek da dobiju operatere i da prijave reklamaciju. Naši korisnici moraju da znaju da smo moj tim i ja, kao i svi zaposleni u preduzeću servis građana, da imamo zajedničke interese i da na ovaj način osete našu brigu i pažnju – ističe Basta.

BONUS VIDEO:



Izvor:

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar