Boja značajno utiče na cenu polovnih automobila: Ova obara vrednost za ČETVRTINU

Korisno istraživanje nemačkih stručnjaka

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Pixabay

Možda ste poželeli da kupite ljubičasti automobil, jer vam se slaže uz trenerku, ali ako ikada planirate da ga prodate, zaboravite na tu ideju.

Nemačka platforma Mobile.de sprovela je istraživanje o značaju boje u ceni polovnjaka, i verujte da nije mala!

Na pomenutoj ljubičastoj nijansi izgubićete 27,2% od prosečne vrednosti.

Šta se traži?

Možda je crvena odlična za Ferrari, ali ako kupujete Volkswagen Passat ili BMW Serije 5, doneće vam glavobolju – i manju vrednost za 11,5%.

Srebrna smanjuje cenu za 25%, zlatna 23,1, plava 9,8, a zelena 1,3, prenosi Revija HAK.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Mobile.de primećuje da se polovnjaci sa “živopisnijim” bojama manje traže na internetu, u odnosu na neutralnije nijanse (siva ili crna).

Savetuje se da boju prilagodite klasi četvorotočkaša, tačnije nekakvom proseku, ako želite da ga kasnije dobro prodate.


BONUS VIDEO:



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar