Možda ste poželeli da kupite ljubičasti automobil, jer vam se slaže uz trenerku, ali ako ikada planirate da ga prodate, zaboravite na tu ideju.
Nemačka platforma Mobile.de sprovela je istraživanje o značaju boje u ceni polovnjaka, i verujte da nije mala!
Na pomenutoj ljubičastoj nijansi izgubićete 27,2% od prosečne vrednosti.
Šta se traži?
Možda je crvena odlična za Ferrari, ali ako kupujete Volkswagen Passat ili BMW Serije 5, doneće vam glavobolju – i manju vrednost za 11,5%.
Srebrna smanjuje cenu za 25%, zlatna 23,1, plava 9,8, a zelena 1,3, prenosi Revija HAK.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Mobile.de primećuje da se polovnjaci sa “živopisnijim” bojama manje traže na internetu, u odnosu na neutralnije nijanse (siva ili crna).
Savetuje se da boju prilagodite klasi četvorotočkaša, tačnije nekakvom proseku, ako želite da ga kasnije dobro prodate.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)