Žena u Hrvatskoj tražila KAFU u baru: ODBILI da je posluže, doživela šok kad je čula razlog

Povodom ovoga se oglasio i vlasnik bara

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Shutterstock

Ako želite da popijete kafu na splitskoj plaži Kasjuni, moraćete pažljivo da pogledate na sat. Koncesionar kafića na popularnoj plaži odlučio je da vreme posle 13 sati posveti isključivo turistima koji ne vole “veliku sa toplim”.

Splićanka koja je juče u ranim popodnevnim časovima pokušala da dobije “kafu za poneti”, ispričala je svoje neprijatno iskustvo.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

– Konobar je odbio da mi posluži kafu, objasnivši da nema kafe. Kada sam pitala kako nema, a mašina puna zrna kafe mi je bila ispred očiju, odbili su da odgovore – rekla je.

– Insistirala sam da mi menadžer objasni zašto ne mogu da popijem kafu. Dobila sam odgovor da ne kuvaju kafu posle 13 sati, zbog gomile turista koji više vole koktele. Pokušala sam da mu objasnim da je tokom našeg razgovora, koji je trajao više od pet minuta, mogao da skuva kafu – dodaje ona.

Na pitanje da li to znači da su sada strani turisti prioritet, a ne domaći, jasno je odgovorio da.

Povodom ovoga se oglasio i vlasnik bara.

Taksista iz Splita pokušao da “ODERE KOŽU” s leđa turisti: Nije se nadao onome što se desilo (VIDEO)

– Moramo reći da je netačna informacija koju su obelodanili ljuti građani, odnosno posetioci plaže Kašjuni, čiji smo koncesionari, a plaža nam je Ugovorom o koncesiji dodeljena na ekonomsko upravljanje.

Kao ugostiteljsko preduzeće sa dugogodišnjim iskustvom, pre svega poštujemo svakog gosta, bez obzira na to da li je domaći ili strani. Na plaži se nalaze dva bara, a ako se zbog velikih gužvi koje su nas sve iznenadile u ovoj turističkoj sezoni kafa ne poslužuje u jednom od objekata, sigurno se poslužuje u drugom objektu u neposrednoj blizini – odgovaraju iz kompanije.

Navode da gospođa plasira netačne i u najmanju ruku zlonamerne informacije u medije iz samo njoj poznatih razloga, i da je zaposleni u baru na plaži ljubazno zamolio da sačeka jer imamo veoma veliku gužvu i nedostatak osoblja.

– Na kraju možemo zaključiti, što je naše zlatno pravilo, da se prema svakom gostu odnosimo s maksimalnim poštovanjem, bez obzira na to da li je domaći ili strani, i uzdržavamo se od zlonamernih komentara i informacija.

Da li biste objavili članak o redu čekanja na blagajni u tržnom centru gde je 15 stranih kupaca ispred domaćeg kupca? Ima li domaći kupac prednost u odnosu na strane u redu? – odgovorili su iz kafića.

BONUS VIDEO: 



Izvor: Dalmacija danas

Komentari (1)

  1. ovakvi slucajevi se vrlo lako rese . Jednostavno vise ne ides tamo a svima oko sebe ispricas za taj dogadjaj pa neka ljudi odluce sami .

    Odgovori

Ostavite komentar