Premijerom MC20 otvorena je nova stranica u istoriji italijanske kompanije. Na događaju “MMXX: The Way Forward” predstavljen je model u potpunosti proizveden u Maseratijevoj kući, koji donosi brojne novosti, uključujući i električni pogon.
MC20 je težak 1500 kilograma, a pokreće ga Nettuno, V6 twin-turbo motor sa 630 “konja”.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Maksimalna brzina je 325 km/h, a od nule do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi. U pripremi je Spider i verzija na struju. Već sada je jasno da Maserati nikada nije imao ovako brz četvorotočkaš, jer je MC12 bio trkački model – i to na bazi Ferrarija.
Domaća monokok šasija
MC20 je postavljen na 20-inčne točkove, a iza njih su Brembo diskovi. Da bi se zaustavio, pri brzini od 100 km/h, treba mu manje od 33 metra, zvanično je saopšteno.
Poseduje automatski osmostepeni menjač, a na listi opcija nalazi se i elektronski diferencijal. Mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem dolazi bez doplate.
Monokok šasija na bazi ugljenika domaće je proizvodnje, a već sada predviđena je verzija za kabriolet i e-model, prenosi Index.
Oprema u GT duhu
Enterijer je u prepoznatljivom Maserati stilu, ali tehnološki mnogo napredniji.
Minimalizam upada u oči, ali i odabir rotacionog prekidača za izbor načine vožnje, smeštenog na središnjoj konzoli.
Oprema je u duhu GT verzije, a o ceni četvorotočkaša možemo samo da nagađamo. Poslednje informacije ukazuju da će startna cena biti 200.000 evra.
Komentari (0)