Nakit je neizbežan dodatak svakoj modnoj kombinaciji.
Bilo da se radi o izlasku i suvoj eleganciji, ili opuštenoj, pa čak i sportskoj varijanti, teško da ćete pronaći devojku koja na sebi, u svakom trenutku, nema makar neki komad nakita.
U periodu izolacije bili smo upućeni na online kupovinu.
I, ma koliko mislili da su nam obuća i odeća bili prioritet, statistika je pokazala nešto potpuno drugačije.
Naime, najviše online zahteva za kupovinu je stiglo u vezi sa nakitom i to onim u bojama duge, kao i u drugim pozitivnim tonovima.
View this post on Instagram
Zna se da boje podižu raspoloženje, a to nam je svima bilo i više nego potrebno, tako da bi to moglo da bude logično objašnjenje – zašto baš nakit.
Posebno su tražene ogrlice.
Šeli Sandrers, koja poseduje online prodavnicu nakita je rekla da su kupci više nego ranije kupovali nakit veselih boja i simpatičnih motiva.
View this post on Instagram
“Primetili smo porast prodaje srećnijih i vetlijih komada. Kreacije u tonovima duge su postale izuzetno popularne, a kada su u pitanju motivi, tu definitivno prednjače cveće i srca”, rekla je Šeli za Yahoo Life.
View this post on Instagram
Čak je porasla i prodaja skupocenog nakita, jer su ljudi masovno imali dejtove preko Zoom aplikacije.
Prema istraživanju Mode Operandi, fini nakit predstavlja dugoročnu investiciju, pa ga ljudi kupuju čak i tokom nesigurnih vremena, odnosno, nemilih situacija, u kakvoj je ceo svet već neko vreme.
Komentari (0)