Pustošili smo onlajn prodavnice tokom perioda izolacije, a ŽENE su najviše kupovale OVO (FOTO)

Bilo nam je potrebno da unesemo malo vedrine u život

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Unsplash/freestocks

Nakit je neizbežan dodatak svakoj modnoj kombinaciji.

Bilo da se radi o izlasku i suvoj eleganciji, ili opuštenoj, pa čak i sportskoj varijanti, teško da ćete pronaći devojku koja na sebi, u svakom trenutku, nema makar neki komad nakita.

U periodu izolacije bili smo upućeni na online kupovinu.

I, ma koliko mislili da su nam obuća i odeća bili prioritet, statistika je pokazala nešto potpuno drugačije.

Naime, najviše online zahteva za kupovinu je stiglo u vezi sa nakitom i to onim u bojama duge, kao i u drugim pozitivnim tonovima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Last Line (@thelastlinela) on

Zna se da boje podižu raspoloženje, a to nam je svima bilo i više nego potrebno, tako da bi to moglo da bude logično objašnjenje – zašto baš nakit.

Posebno su tražene ogrlice.

Šeli Sandrers, koja poseduje online prodavnicu nakita je rekla da su kupci više nego ranije kupovali nakit veselih boja i simpatičnih motiva.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Last Line (@thelastlinela) on

“Primetili smo porast prodaje srećnijih i vetlijih komada. Kreacije u tonovima duge su postale izuzetno popularne, a kada su u pitanju motivi, tu definitivno prednjače cveće i srca”, rekla je Šeli za Yahoo Life.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Last Line (@thelastlinela) on

Čak je porasla i prodaja skupocenog nakita, jer su ljudi masovno imali dejtove preko Zoom aplikacije.

Prema istraživanju Mode Operandi, fini nakit predstavlja dugoročnu investiciju, pa ga ljudi kupuju čak i tokom nesigurnih vremena, odnosno, nemilih situacija, u kakvoj je ceo svet već neko vreme.

Tetovaže zbog kojih ćete videti duplo: Novi trend osvaja svet (FOTO)



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar