Novi simbol luksuza! Sveta Korona i zlatna rolna toalet papira: Da li biste ih nosili OKO VRATA? (FOTO)

Pomama za toalet papirom je dala prve rezultate

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay/lyperzyt

Na čuvenu rečenicu: Ko preživi – pričaće, mi bismo se možda nadovezali i sa: Ko preživi – stvaraće.

Pandemija koronavirusa je sa sobom, na žalost, mnogo toga odnela, na sreću dosta toga donela (nekima, recimo, svest i savest), ali je jedno sigurno – više stvari će (p)ostati simbol ovog nemilog vremena sa kojim se ceo svet i dalje bori.

Na početku, maltene još pre proglašenja vanrednog stanja, sećate se, prvo što je u prodavnicama nestalo je bio toalet papir.

I dok su jedni bili u šoku, drugi su se tome smejali, jer niko nije mogao da pronađe adekvatan odgovor na pitanje kako bi toalet papir mogao da pomogne u borbi protiv korone.

A onda su počele da se ređaju šale na tu temu, da bi se na kraju iz toga izrodila i neka vrsta umetnosti.

Dakle, šta se ljudi sve neće dosetiti da unovče.

Dizajner Džonatan Džonson iz Hamburga je došao na ideju da napravi nakit, tačnije, ogrlice sa privescima u obliku rolni toalet papira.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jonathan Johnson (@jonathanjohnsonjewelry) on

Ogrlica nosi naziv “Lanac luksuznih rolni toalet papira” i prodaje se na njegovom sajtu.

Cena jedne rolne, odnosno ogrlice, je oko 60 evra, a napravljena je od pozlaćenog srebra.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jonathan Johnson (@jonathanjohnsonjewelry) on

“Kada je kriza počela, video sam da ljudi skaču na toalet papir, kao da je neka retkost. I od jednom je dijamant, inače najpoželjniji predmet želje i simbol bogatstva, zamenjen toalet papirom”, istakao je ironiju situacije autor Džonson za Forbs.

U kolekciju je uvrstio i Svetu Koronu, manje poznatu sveticu – zaštitnicu od epidemije

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jonathan Johnson (@jonathanjohnsonjewelry) on

Inače, 20% od prodaje svake ogrlice odlazi neprofitnoj organizaciji za beskućnike.

Autor je želeo da iskoristi neki motiv koji je neočekivan u svetu nakita i čini nam se da je uspeo, a ujedno odlučio i da još neko ima korist od prodaje.

Preuzimanje teksta ili delova teksta dozvoljeno isključivo uz navođenje izvora i linka ka stranici Objektiv.rs

“Gucci” ukida leto i zimu! Zaboravite na revijske koncepte na koje ste navikli



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar