Počeo je 56. Međunarodni Sajam automobila, koji se u Beogradu održava od 20. do 26. marta, a ove godine donosi čak 80 premijera.
Pod ovogodišnjim sloganom “Vožnja koja se ne propušta”, ovaj prestižni sajam okuplja najpoznatije svetske automobilske brendove, proizvođače komponenti i prateće industrije, nudeći uvid u najsavremenije trendove, najnovije modele i revolucionarna rešenja koja oblikuju budućnost ove industrije.
Osim toga, svojim 17. izdanjem, već tradicionalni pratilac automobilskih priredbi na Beogradskom sajmu, Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme “Motopassion”, održava se u isto vreme i na istom mestu.
U odnosu na prethodni, ovogodišnji Salon automobila je u svakom segmentu brojčano “nadmoćniji”, a u nekima i 100%, tvrde organizatori.
Okupilo se ukupno 257 izlagača, koji predstavljaju 46 automobilskih i 12 brendova lakih privrednih vozila, a na “Motopassionu” svoje mesto su obezbedila 74 izlagača, sa 42 moto brenda. Od 42 moto & ATV brenda, čak 21 brend predstavlja – 72 premijere.
Od automobila koje bismo izdvojili, tu je konačno Fiat Grande Panda koja se pravi u Kragujevcu (evo prvih utisaka), zatim električni Citroen C3 koji je pobrao brojne svetske nagrade, kao i neuništiva Toyota Land Cruiser 250.
Novi brendovi i inovirani raspored po halama
Ovogodišnja manifestacija ostaće upamćena po izuzetnom interesovanju izlagača koji prvi put učestvuju na ovom sajmu, pre svega onih iz Kine. Uz ostale brendove iz Kine, koji su i ranije izlagali na ovoj manifestaciji, veliko interesovanje pobuđuje i premijerni nastup globalno atraktivne kompanije BYD.
U predsajamskom periodu organizator je najavio i “brendove iznenađenja”, jednog “novog evropskog proizvođača”, ali i “povratak jednog poznatog”, a neki domaći uvoznici predstavljaju čak i po četiri svetska brenda.
U vezi sa novim prostornim i organizacionim okolnostima, u izvesnoj meri je “redizajniran” izložbeni prostor, odnosno raspored izložbi, brendova i drugih eksponata i usluga po halama, što je od značaja za posetioce koji ovu manifestaciju prate duži niz godina.
Tako je, u susret pojačanom interesovanju novih brendova, koji prvi put učestvuju na ovom sajmu, delimično promenjen i format manifestacije, a otvoreni su i novi izložbeni prostori za predstavljanje novih brendova – hale 2A i 2B.
I pored izuzetne potražnje i deficita prostora, hala 1 je rezervisana za većinu “standardnih” brendova. Oni iz premijum kategorije biće u hali 3, a program lakih dostavnih vozila biće u hali 3A. Hala 4 je rezervisana za “Motopassion”, a hala 1A i deo hale 2B za prateću industriju i garažno-servisnu opremu.
Tako se u “premium” hali 3 nalaze brendovi kao što su BMW, Mini, Maserati, Audi i Porsche.
U najvećoj, centralnoj hali 1, smešteni su velikani kao što su VW, Nissan, Škoda, MG, Subaru, Seat, Cupra, Honda, Toyota, Opel, Peugeot, Suzuki, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Citroen, Chery, Ford, Hyundai, Renault, Dacia, Mazda, Kia, Volvo, Geely i Lynk & Co.
Hala 2A pod svoju kupolu prima novajlije Ineos, KGM (ex SSangYong), BYD Auto, BAIC, SWM, JAC, Cenntro, Avantier, Seres, N-moto, Jmev i Chery EV, a hala 2B nove brendove – Foton Motors, Dongfeng, Victory, Baw, Dayun i Yudo.
U hali 3A je samo LCV program: Isuzu, Farizon, Toyota professional, Renault, Dacia i Fiat professional.
Komentari (0)