”Sephora kids”- deca koja svoju svakodnevnu beauty rutinu dele na Tik Toku

Sve više je devojčica između 7 i 12 godina koje ozbiljno koriste preparate za negu lica i tela

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printscreen/YouTube/Entertainment Tonight

Samo što su izašle iz peska, a već se ozbiljno interesuju za preparate za negu lica i tela. Nekada su bebi šamponi i talkovi bili omiljeni proizvodi, koji su se mogli naći na policama adolescenata, ali sada se promoviše druga priča. Devojčice između sedam i dvanaest godina odlaze u beauty šopove, birajući skupe kolekcije za negu lica i tela. U Americi su ih nazvali ”Sephora kids”. Reč je o malim damicama koje uveliko prate i promovišu beauty trendove, naravno objavljujući svoje dnevne rutine na popularnim mrežama, poput TikToka gde imaju mnogobrojne pratioce, izveštava CBC NEWS.

Male influenserke sa velilim uticajem

To su deca, uglavnom devojčice, koje kupuju u Sephora radnjama i postavljaju video klipove na društvenim mrežama, imitirajući influenserke koje inače prate.
Ovaj trend je pokrenula 2020. godine ćerka najuticajnije svetske influenserke Kim Kardašijan, Najn Vest koja je snimala svoj jutarnji ritual stavljanja maske na lice i usne, kao i tonera. U to vreme imala je samo devet godina.

@kimandnorth♬ original sound – Rae

Takođe i ćerka Kortni Kardašijan, Penelope rado deli savete o svojoj dnevnoj nezi, što je izazvalo komentare nekih dermatologa, da takvi proizvodi nisu pogodni za dečju kožu i da je malo čudno da jedanaestogodišnja devojčica ima ozbiljniju negu lica i tela od mnogih zrelih žena. Bebi beauty influenserke su i Haven Gaza i Piksi Kartis koje iz dana u dan imaju sve više malih pratilaca.
I pored svega, male beauty influenserke imaju desetine hiljada ushićenih vršnjakinja koje prosto gutaju svaki video klip.

Za beauty negu 500 dolara

Prodaja kozmetičkih proizvoda u celom svetu stalno raste, a među omiljenim brendovima jeste Sephora koja ima linije koje su namenjene i deci i tinejdžerima. Jedan od najpopularnijih jeste Drunk Elephant koji je na Instagramu top izbor mnogih tinejdž generacija.

 

Sieh dir diesen Beitrag auf Instagram an

 

Ein Beitrag geteilt von Drunk Elephant (@drunkelephant)

Haštag Sephora Kids na TikToku ima 331.9 miliona pregleda, a #teenageskincare i #GRWM ( Getting Ready With ME- spremi se sa mnom 26,4 miliona. Interesantna je priča prodavačica u ovoj radnji koja tvrdi da je jednom prilikom devojčica pokušala da kupi proizvode za negu u vrednosti od 900 dolara, ali ju je mama uspela nagovoriti da potroši za to 500 dolara. Druga bivša prodavačica Sephore kaže da je desetogodišnja devojčica kupila sredstvo za potamnjivanje i serum na bazi retinola.
I koliko god se dermatolozi trude da apeluju da retinol i voćne kiseline nisu dobre za dečiju kožu, sve je veći broj devojčica koje su spremne da šopinguju različite proizvode za negu i svoja iskustva podele sa istomišljenicima na Internetu. Sviđalo nam se ili ne, ova navika postaje ozbiljan trend koji donosi beauty industriji ozbiljnu zaradu.
Bezbrižne dečije godine sve kraće traju,a markentiške kampanje sve češće se obraćaju najmlađima.Posle igračaka, ovo je oblast koja donosi ozbiljnu zaradu.

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar