Apple i dalje dominira: Čak 87% američkih tinejdžera koristi iPhone

Iako Apple uživa konstantnu lojalnost među tinejdžerima kada je reč o pametnim telefonima, ostale kategorije uređaja i usluga donose dinamičnije promene

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Pixabay

Privrženost tinejdžera Apple-u u Sjedinjenim Američkim Državama ne pokazuje znakove slabljenja, prema najnovijim podacima iz istraživanja Piper Sandler-a. Sa 9.193 ispitanika, starosti u proseku 15,7 godina, čak 87% tinejdžera poseduje iPhone, dok 88% izražava nameru da kupi još jedan u budućnosti. Ovi podaci, koji su ostali nepromenjeni od izveštaja iz aprila ove godine, ističu kako Apple nastavlja da dominira među ovom demografskom grupom.

Iako su brojke za iPhone konstantne, promene u tržištu pametnih satova su evidentne. U aprilu 2023. godine, 35% tinejdžera je posedovalo Apple Watch, što je bio rast u poređenju sa 31% iz oktobra 2022. Međutim, najnoviji podaci pokazuju da je taj broj opao na 34%. Ako se ovaj broj projicira na celu populaciju tinejdžera u SAD-u, to ukazuje na oko 14 miliona Apple Watch uređaja u upotrebi među mladima.

Kada je reč o plaćanju putem aplikacija, Apple Pay je bez iznenađenja na vrhu liste, sa 42% ispitanika koji su ga koristili u poslednjem mesecu. Međutim, upotreba AR/VR uređaja je pitanje koje donosi neke intrigantne podatke. Iako je posedovanje AR/VR uređaja poraslo sa 29% u aprilu na 31% u oktobru, stvarna upotreba tih uređaja je opala sa 14% na 10%.

Ovi rezultati sugerišu da, iako Apple uživa konstantnu lojalnost među tinejdžerima kada je reč o pametnim telefonima, ostale kategorije uređaja i usluga donose dinamičnije promene. Pad u posedovanju Apple Watch-a može ukazivati na promenljive preferencije ili možda na rastuću popularnost konkurentske ponude. Smanjena upotreba AR/VR uređaja mogla bi značiti da su mladi korisnici još uvek u potrazi za pravom primenom ovih tehnologija.

U svakom slučaju, Apple će morati da nastavi sa inovacijama i prilagodjavanjima ako želi da zadrži lojalnost mlade generacije koja, kako pokazuju podaci, nije nimalo nelojalna kada dođe do promene preferencija u tehnologiji.



Izvor: Telegraf

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar