Migranti taksistu strpali u GEPEK, a on se setio obuke za PADOBRANCA: Filmski obrt šokirao je policiju

Dva momka sa medicinskim maskama ušla su u auto i prislonila mu nož na grlo

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Shutterstock

Ruski taksista Genadij Pronski (52) postao je junak sopstvene “holivudske” priče kada su ga 24. februara ove godine dvojica putnika migranata vezali i bacili u gepek pod pretnjom nožem.

Oca petoro dece su hteli da odvedu u šumu, ali je on uspeo da sebi odveže ruke, otključa bravu iznutra i iskoči iz kola pri punoj brzini, piše Komsomolskaja pravda.

Čak ni policija nije odmah poverovala u priču koja više liči na neki akcioni film nego na stvarni događaj ali je onda uhapsila jednog otmičara i potvrdila da se njegova priča poklapa sa Genadijavom. Trenutno se čeka izručenje drugog napadača. Međutim za samog junaka priča se nije dobro završila. Prvo mu je poslodavac izrekao novčanu kaznu, a zatim su veliku porodicu počele da uznemiravaju stalne kontrole socijalnih službi.

Porodica Pronski se preselila u Novosibirsk iz sela u blizini Belokurihe na Altajskoj teritoriji pre sedam godina. Roditelji su vredni radnici, majka je pomoćnik kuvara, otac je taksista. Prvi put nakon preseljenja, Genadij je radio kao vozač autobusa, a zatim je prešao na taksi zbog većih primanja.

Uveče 24. februara 2022. dobio je vožnju do aerodroma “Tolmačevo”. Dva momka sa medicinskim maskama ušla su u auto i ponudila da prebace novac na karticu.

– Čim sam stao, glava mi je bila pritisnuta uz naslon za glavu, a nož mi je prislonjen pod grlo. Ukočio sam se, rekao: „Smirite se, momci. Učiniću sve“. Rekli su da me neće ubiti, samo će uzeti auto, i pustiti me da idem kuda hoću. Odvezao sam ih u jedno dvorište, vezali su mi ruke i noge i zalepili mi oči selotejpom – rekao je taksista za KP.ru.

Vezanog Genadija bacili su u gepek drugog automobila i počeli da voze u nepoznatom pravcu. On nije paničio, već je brzo razmotrio sve opcije.

– Vozio sam se vezan u gepeku i razmišljao o deci. Pokušao sam da shvatim: ili će me izbaciti u šumu, gde ću se smrznuti, ili će me ubiti. Polako sam odvezao ruke, oči i noge. Otkinuo sam oblogu gepeka i opipao kabl koji ga otvara. Plašio sam se da se neko vozi pozadi i da će primetiti kako sam iskočio, ali, na sreću, nije bilo nikoga. Osećao sam brzinu od oko 60 – 70 kilometara na sat, razmišljao sam o deci i skočio. Imao sam sreću da sam služio u Vazdušno-desantnoj jedinici – opisao je Genadij događaje te večeri .

U ruskoj vojsci on je prošao obuku za padobranca, što mu je poprilično pomoglo u ovoj situaciji. Presamitio se se i sleteo na bok, nagnječivši lakat, ali je odmah skočio i utrčao u obližnje dvorište. Brzo je shvatio u kojoj se ulici nalazi, našao najbliži ulaz bez interfona i pokucao na jedna vrata. Genadij je čoveku koji je otvorio ispričao svoju neverovatnu priču, a on ga je odveo u policiju.

– Policija u početku nije verovala, mislili su da sam im ispričao bajku. Ali ubrzo je stigla saobraćajna policija, zadržala je beli automobil Hjundai Sonata, koji sam iznajmio kao taksi. On je bio dokaz istražiteljima, što je pomoglo da se pritvori jedan od osumnjičenih, državljanin Kirgistana star oko 30 godina, – rekao je bivši padobranac.

Drugi učesnik otmice uspeo je da pobegne u inostranstvo. Pronađen je u rodnom Uzbekistanu, a ovih dana bi lokalna policija trebalo da ga izruči u Novosibirsk.

Ipak, na poslu Genadijevo herojstvo nije bilo cenjeno. On je radio kao samostalni preduzetnik za jedno veliko preduzeće. Oni su mu umesto čestitke napisali kaznu od 9 hiljada rubalja (16.800 dinara).