Promena vremena vam stvara GLAVOBOLJU? Ako ste METEOROPATA, ovih 6 saveta može da vam umanji tegobe

Posebno osetljivi na vremenske promene su ljudi koji su često izloženi stresu

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Shutterstock/Ilustracija

Meteoropate su ljudi koji osećaju jake glavobolje kada dođe do naglih promena vremena.

Promena vlažnosti vazduha dovodi do promene atmosferskog pritiska, a on uzrokuje nagle promene pritiska u krvnim sudovima i tkivima našeg organizma koji nemaju dovoljno vremena da se prilagode tim novonastalim promenama. Zbog toga se kod mnogih ljudi, javlja jaka glavobolja, kod nekih drugih i mučnina, nagli porast pritiska, promena raspoloženja…

Posebno osetljivi na vremenske promene su ljudi koji su često izloženi stresu, jer se njihovi krvni sudovi zbog hormona stresa nalaze u stanju konstantnog grča, pa im je mnogo teže da se šire ili sužavaju kada se promeni vreme.

Evo šta može da pomogne ako vam se javljaju glavobolje kao posledica promene vremena:

Foto: Shutterstock

1. Tuširanje

Tuširanje toplom i hladnom vodom, naizmenično, može da bude korino. Smenjivanje vode različite temperature podstiče skupljanje i širenje krvnih sudova.

2. Intenzivna fizička aktivnost

Neka trčanje, plivanje ili brzo hodanje postanu jedna od akrtivnosti koje radite svakog dana. Sve to povećava broj otkucaja srca i protok krvi, što dovodi do širenja krvnih sudova. Protok krvi se smanjuje na kraju treninga i krvni sudovi se sužavaju.

3. Masaža

Bol u leđima i ukočenost u vratu, česti su kod ljudi koji sede veći deo dana. Redovna masaža leđa i vrata može da vas oslobodi bola i napetosti. Pored toga, masaža poboljšava i dotok krvi u mozak.

4. Izađite na svež vazduh

Provodite što više vremena na otvorenom, najbolje u prirodi. Vikendom pokušajte da odete u neku šumu, veliki park ili na planinu, kako biste se nadisali svežeg vazduha.

prirodni lek za vrtogavicu
Foto: Shutterstock

5. Pazite na ishranu

Namirnice vbogate magnezijumom se preporučuju svima koje muče glavobolje. U svoju ishrnanu uvrstite orašaste plodove, brokoli, pasulj, zeleno povrće. Pored toga, koristiće vam i namirnivce bogate vitaminima B grupe, kao što su jaja, mleko, pivski kvasac, losos, semenke, ostrige, dagnje…

6. Dobro se odmorite

Odmor je telu neophodan kako bi dobro funkcionisalo. Trudite se da stres ne nosite kući i da svoje slobodno vreme provodite odmarajući, s ljudima koje volite i koji vas ispunjavaju pozitivnom energijo. Provodite više vremena na otvorenom, na svežem vazduhu, a manje ispred televizora.

Potrudite se da legnete do 11 sati uveče i da spavate bar 7 sati.

BONUS VIDEO:



Izvor: Objektiv.rs, sensa.mondo.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar