Jedna autoperionica iz SAD je našla način da se istakne na prenatrpanom tržištu, ali su pritom šokirali mnoge korisnike društvenih mreža.
Vodili su se logikom da predani rad donosi rezultate, a u ovom poslu je to itekako lako prikazati. Stoga ne čudi što mnoge slične radnje za promociju koriste fotografije automobila pre i posle njihovog tretmana. Što je auto bio prljaviji i zapušteniji, to je efekt iznenađenja čistim vozilom veći.
Međutim, “Tony’s Touch Auto Detailing” je otišao korak dalje i objavio fotografije “hjundaija” čiji je enterijer umrljan krvlju. Tragovi krvi su vidljivi na zadnjim sedištima i vratima, pa bi mnogi ovakav auto povezali sa scenarijem serija poput “Breaking Bad”. Firma je objavila i kako auto izgleda posle obavljenog posla, a objavu prati opis: “”Ne pitamo, samo radimo posao”
Objava je izazvala ogroman interes sa nekoliko desetina hiljada deljenja u svega par dana.
Iako fotografije upućuju da je enterijer ovog automobila bio mesto zločina, mnogi su složni kako se radi o posledicama porođaja u kolima. U svakom slučaju mora se priznati da su odradili odličan posao, kao i da je klijent itekako zadovoljan.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)