Iako filmska karijera Džonija Depa poslednjih nekoliko godina nesumnjivo pati zbog optužbi Amber Herd, nisu se svi odrekli saradnje sa slavnim glumcem. Dep je i dalje zaštitno lice parfema “Dior Sauvage”.
Jedan korisnik s Tvitera je preneo kako se bočica tog parfema, koja košta više od 160 dolara, proda svake tri sekunde.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Džoni Dep sarađuje sa poznatim brendom od 2015. godine. Iz kompanije su rekli kako su ga odabrali za zaštitno lice prvog novog mirisa koji su izbacili nakon 10 godina zbog njegove “jedinstvene i autentične harizme, tetoviranih ruku i rokerskih narukvica”.
Despite most labels dropping Johnny Depp, @Dior decided to stick with him.
Why?
They sell a bottle of his fragrance ‘Sauvage’ every 3 seconds. At $160 a bottle, that’s over $4.5 million a day in sales ? pic.twitter.com/CWzPMUlDpW
— John Pompliano (@JohnPompliano) May 24, 2022
U komentarima na poslednju reklamu, koju je Dep snimio za Sauvage 2021. godine, ljudi su podržali to što Dior, za razliku od Diznija, nije odustao od saradnje s Depom.
“Ovo je verovatno najpametniji potez Diora u posljednjih 10 godina”, “Dior je jedna od retkih kompanija koja je nastavila da sarađuje sa njim. Kupujem Sauvage samo zbog toga”, “Prvi put sam kupio ovaj parfem, samo zbog Džonija. Hvala Dioru što i dalje sarađuje sa njim”, samo su neki od komentara.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)