Slučajnost ili VANZEMALJCI: Snimci NASA sa Marsa podelili internet (FOTO)

Otisci i senke sa kratera svima su zapali za oko

Foto: CNSA / Zuma Press / Profimedia

Slika kratera na Marsu, koju je NASA objavila na svom zvaničnom Instagram nalogu, privukla je mnogo reakcija ne samo astrofila, već i običnih korisnika interneta koji na svoj jedinstven način reaguju na prelepu sliku kratera na Crvenoj planeti.

Svemirska agencija je snimila sliku koristeći naučni eksperiment visoke rezolucije (HiRISE), na Mars Reconnaissance Orbiter.

– Marsovski krater označava mesto – napisala je NASA u naslovu fotografije na Instagramu, što je bilo dovoljno da se odmah pojave svakavi komentari, od racionalnih objašnjenja, do kontroverznih teorija zavere.

– Izgleda kao otisak vanzemaljaca na Marsu – napisao je jedan korisnik.

– Sva Božja kreacija obuhvata lepotu i univerzum nije izuzetak – napisao je drugi, dok je treći dodao da ovo nije ništa spektakularno što ostavlja bez teksta.

U naslovu, NASA je takođe otkrila da se veći krater nalazi u drugom stenovitom basenu, nazvanom “Vazdušni krater”.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели NASA (@nasa)

U postu je dalje objašnjeno da je krater Airi prvobitno definisao nultu geografsku dužinu za Crvenu planetu. Ali kako su naučnici počeli da snimaju detaljnije slike površine planete, bio im je potreban precizniji marker.

NASA je tada označila manji krater nazvan Airi-0 (nula) kao svoj glavni meridijan kako ne bi menjala postojeće mape.

– Mapa je ovde projektovana u skali od 50 centimetara (19,7 inča) po pikselu – napisala je NASA u naslovu.

Izvor: Objektiv.rs, DNA India