U novoj deceniji predviđa se porast potražnje za održivim putovanjima

Ne morate biti hipster da biste se pre putovanja pozabavili nekim pitanjima povezanim s ekološkom osvešćenošću

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
čovek hoda ispred voza
Unsplash

Nedavno istraživanje portala Booking.com otkriva da sedam od deset (72%) vlasnika kućnih ljubimaca širom sveta (smatra svog ljubimca punopravnim članom porodice, a više od polovine (51%) priznaje da bi još više putovalo ako bi imao mogućnost da dovede svog ljubimca.

U 2020. godini možemo očekivati da vlasnici kućnih ljubimaca širom sveta teže da ih stave na prvo mesto i povedu na put kao članovi porodice. Nešto manje od polovine (42%) vlasnika kućnih ljubimaca širom sveta priznaju da će u narednoj godini odabrati destinaciju za putovanje na osnovu toga da li mogu da dovedu svog ljubimca sa sobom.

Kako bi ispunili očekivanja putnika koji traže savršen smeštaj za sebe i svog ljubimca, vlasnicima smeštajnih objekata u kojima je dozvoljen i četvoronožni prijatelj sve je važnije da ponude najudobnije okruženje.

Polovina (50%) vlasnika kućnih ljubimaca širom sveta trenutno veruje da nedostaju jasne i kvalitetne informacije o putovanju sa kućnim ljubimcima.

Prema vlasnicima kućnih ljubimaca, top 5 pogodnosti za nezaboravan odmor uključuju: mesto na kojem kućni ljubimci mogu da trče i da se igraju – 39% , dostupnost veterinarske podrške 31%, ugodna i topla atmosfera 26%, aktivnosti prilagođene kućnim ljubimcima 21% te usluga šetanja ili šetnje kućnih ljubimaca 19%.

Prema istraživanju Booking.com, putnici će više nego ikad razmišljati o održivom putovanju u narednoj godini.

Više od jedne trećine (36%) putnika širom sveta, planira da odabere destinaciju u narednoj godini, gde ne samo da imaju priliku da posete prelepu lokaciju, već im je bitno da će njihova poseta pomoći lokalnoj zajednici i ekonomiji koja još se oporavlja od ozbiljnih posledica i zato će posećivati destinacije koja su prethodno bila pogođena prirodnom katastrofom. Putnici će učestvovati u obnovi turizma, čak i ako to znači da će morati da podnose manje žrtve.

Skoro polovina (48%) putnika kaže da bi bili spremni prihvatiti određene nedostatke, poput dužeg vremena putovanja ili zatvaranja turističkih atrakcija, ako bi to pomoglo u obnovi. Turizam igra ključnu ulogu u podržavanju oporavka destinacije i ključni je faktor ekonomskog rasta, zaposlenosti i razvoja.

Za detaljnije informacije o trendovima putovanja na Booking.com-u u 2020. posetite sajt Travel Predictions.

I. V.



Izvor: putoholicari.rtl.hr

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar