Dženet Erikson-Grej ugostila je ćerkinu (7) drugaricu u kući. Kako je napolju bilo grozno i kišovito vreme, a deci se nešto prijelo iz Mek Donaldsa, odlučila je da poruči hranu.
Nakon što je izdiktirala zaposlenima u restoranu šta želi, slučajno je ostavila pogrešnu adresu.
Videvši posle petnaestak minuta da je na telefonu poslala adresu ćerkine drugarice, a ne svoju, odmah je pozvala restoran i javila im je da dostavljač Uber Eats servisa zna gde treba da dođe.
Umesto da joj on donese obrok, poslao joj je na telefon sliku jela koje je bacio u žbun na ulici.
– Sledeći put vodite računa gde nas šaljete po kiši – napisao joj je dostavljač.

Dženet je na osnovu kadra sa slike izašla napolje i otišla je u kraj ćerkine drugarice kako bi pokušala da pronađe obrok u nekom od žbunova, ali slaba vajda od toga.
Predstavništvo Uber Eats-a oglasilo se ovim povodom, budući da je Dženet izašla u javnost sa pričom o reakciji dostavljača.
– Želimo da vam poručimo da je dotični dostavljač udaljen sa radnog mesta. Ovako nešto neće se ponoviti – rekli su iz Ubera.
Komentari (0)