HAJKA Šolaka i Junajted grupe na Telekom i državu Srbiju: BRUTALNA zloupotreba medija za interes tajkuna

Poslanik SNS Uglješa Mrdić je uveren da je cilj kampanje uništavanje Telekoma

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printscreen

Tužno je, ali i jako štetno, kako tajkun Dragan Šolak i njegova Junajted grupa zloupotrebljavaju medije u svom vlasništvu za brutalnu hajku protiv Telekoma i Republike Srbije, saglasni su sagovornici TV Pink.

“Junajted grupa napada Telekom jer on raste, jer imamo sve bolju državnu kompaniju, oni se ponašaju kao da bi bilo najbolje da Telekom ne postoji”

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

“Nervoza je sve veća jer je Šolakova kompanija prezadužena, za najmanje 4,3 milijarde evra, njihovi sadržaji su sve siromašniji, pogotovo sportski, i nemaju čime da više privuku gledaoce”

Komentarišući najnoviju kampanju medijskih kuća N1 i Nova S protiv Telekoma Srbija i države, povodom ugovora o preuzimanju infrastrukture kablovskog operatera “Pošta net”, urednik ekonomske rubrike Večernjih novosti Dušan Stojaković poručio je da su motivacija i razlozi potpuno očigledni.

– Na našem tržištu telekomunikacija imamo specificnu situaciju gde jedna kompanija, Junajted grupa, u čijem sastavu su operater SBB i mnogi mediji poput N1 i Nove i na čijem čelu je kontroverzni biznismen Dragan Šolak, koristi svoje medijske kanale za odbranu svojih poslovnih interesa – jasan je Stojaković.

Šolakova kompanija je dugi niz godina rasla na tromosti državnog Telekoma, koji je bio statičan i neefikasan. Međutim, poslednjih par godina, zahvaljujući aktuelnom rukovodstvu Telekoma sa Vladimirom Lučićem na čelu, situacija se promenila, a Junajted grupa je pobesnela.

– Telekom je počeo da razmišlja tržišno, da ulaže u svoj razvoj, i to ne samo infrastrukture i tehnologije, već je počeo i sa akvizicijama, pokrenuo je neke nove TV kanale, počeo je da ulaže u popularne sadržaje poput TV serija i sporta. Telekom Srbija je danas čak najproduktivniji proizvođač serijskog programa, serije koje su lansirali potpuno su preokrenule stanje na tom tržištu, napravili su najbolju moguću revoluciju. Telekom je dakle počeo da se bavi sobom, da raste i napreduje, i to je zasmetalo kompaniji Junajted grupa, koja je godinama pre toga nelegalno razvijala svoju kablovsku mrežu u Srbiji, uništavala Telekom i narasla na gotovo 50 odsto tržišta – objasnio je Dušan Stojaković.

Nervoza u Šolakovom taboru je kulminirala kada je Telekom napravio snažan prodor i sa sportskim sadržajima, otkupivši prava na englesku Premijer ligu, uz špansku Primeru, italijansku Seriju A, Ligu šampiona, NBA košarku…

– Junajted grupa napada Telekom jer on raste, jer imamo dobru i sve bolju državnu kompaniju, oni se ponašaju kao da bi za njih bilo najbolje da Telekom ne postoji, odnosno da što pre propadne, da se vrati pređašnjoj inerciji. Nervoza je sve veća jer je Junajted grupa prezadužena, trenutno za najmanje 4,3 milijarde evra, njihovi sadržaji postaju sve siromašniji, pogotovo sportski, i prosto nemaju čime više da privuku gledaoce. I onda tu nervozu demonstriraju kroz svoje maksimalno agresivne informativne kanale, što je štetno za atmosferu u društvu, ali je i nekako tužno očigledno. Tužno je kada neko svoje poslovne interese pokušava da zaštiti tako što maksimalno brutalno zloupotrebljava svoje medijske kanale – zaključio je urednik ekonomske rubrike Večernjih novosti Dušan Stojaković.

Poslanik SNS Uglješa Mrdić je uveren da je cilj kampanje uništavanje Telekoma, ali i promena vlasti u Srbiji, koja bi dovela do slabljenja Srbije i pljačkanja građana.

– Dragan Šolak, Dragan Đilas i njihova Junajted grupa ne mogu da se smire, ne odgovaraju im ni jak Telekom ni jaka Srbija. Sve ovo što rade preko N1 i ostalih medija u njihovom formalnom i neformalnom vlasništvu, a kojima neposredno upravljaju, usmereno je protiv države Srbije i predsednika Aleksandra Vučića, koji ih sprečava da se vrate na vlast i da nastave da pljačkaju i uništavaju našu zemlju i naše građane. Deo toga je i njihova želja da Telekom bude uništen i da SBB gospodari na tržištu telekomunikacija, kako bi ostvarili svoje finansijske i političke interese – izjavio je Uglješa Mrdić za TV Pink.

Najbolji dokaz uspeha Telekoma

– Pre 4-5 godina strani investitori za naš Telekom nisu bili spremni da plate ni milijardu evra, a danas tržišna vrednost Telekoma Srbija ide do pet milijardi evra! To govori o dobrom upravljanju kompanijom, o snažnom rastu, i što je najvažnije – tako uspešna kompanija je u vlasništvu naših građana. Pa i aktuelna opozicija, ako jednog dana dođe na vlast, imaće “zlatnu koku”. Nemojte da urušavate nešto što je naše zajedničko dobro – poručio je Dušan Stojaković opoziciji.

BONUS VIDEO:



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar